nl

Alles over de prijsaanpassing

Vanaf 2 juni 2024 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementsprijzen van internet, mobiele en vaste telefonie, kabel- en digitale televisie. Ze verhogen met 3,5%.

Wat betekent dat voor jou?

Op je persoonlijke overzicht zie je wat het exact voor jou betekent. Log in met je klantennummer en je familienaam of bedrijfsnaam om je overzicht per product te zien. Lukt het niet om aan te melden? Zorg dat je dezelfde naam gebruikt die op je factuur staat.

Veelgestelde vragen

Over de factuur
Over de korting
Hoe houden we je op de hoogte?
Over de factuur
Over de korting
Hoe houden we je op de hoogte?

De prijsaanpassing gaat in op 2 juni 2024. Je ziet dat op je eerste factuur na die datum.

Betaal je niet maandelijks? Dan kan het nog even duren voor je de eerste factuur met de nieuwe prijzen ontvangt. Dat is afhankelijk van je facturatieperiode.

Abonnementsperiode aangerekend voor 2 juni 2024?

De nieuwe prijzen zijn zichtbaar op je eerste factuur na 2 juni. Voor de periode tot en met 1 juni worden nog de oude prijzen toegepast. Op die factuur zie je dus misschien eenmalig een bedrag dat iets lager is dan de nieuwe prijs.

Je behoudt je korting zolang je in aanmerking komt en zolang ze loopt! Van welke korting geniet je?

Werkgeversbijdrage: Telenet Incentive Plan

De aanpassing heeft geen impact op de werkgeversbijdrage. Je kan er als werkgever voor kiezen om je bijdrage aan te passen aan de nieuwe tarieven. Pas je de bijdrage niet aan? Dan verhoogt de factuur van je werknemer met het bedrag van de prijsaanpassing.

Groepskorting

De prijsaanpassing is van toepassing. We brengen je korting in mindering op de aangepaste prijzen.

We informeren je persoonlijk tussen 19 april en 2 mei 2024 over de aanpassing via e-mail of per brief.

Wens je naar aanleiding van deze prijswijziging je Telenet-diensten stop te zetten? Dat vinden we natuurlijk jammer. Maar je kan ze kosteloos opzeggen via onze klantendienst.

Goed om te weten
  • Er is geen prijsaanpassing voor deze producten: Telenet Essential Internet FIVE en TEN, FreePhone Business, sociaal internetaanbod, sociaal internetaanbod + TV, zenderpakketten, opties vaste en mobiele telefonie en internet, verbruik buiten bundel van vaste en mobiele telefonie, TV-theek opvragingen, installatie-en activeringskosten, prijs volgens verbruik, domeinnamen, cloud, security en hosting producten. 
  • Heb je vragen over de aanpassing? Dan kan je altijd terecht bij onze Klantendienst.