Vanaf 5 juni 2023 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementskosten van internet, mobiele en vaste telefonie, kabel- en digitale televisie. Ze verhogen met 6%.
Op uw persoonlijke pagina ziet u een overzicht van wat het exact voor u betekent. U hoeft u alleen aan te melden met uw klantennummer en uw bedrijfsnaam om het overzicht per product te zien. Lukt het niet om aan te melden? Zorg dat u dezelfde naam gebruikt die op uw factuur staat. Lukt het niet om aan te melden? Zorg dat u dezelfde naam gebruikt die op uw factuur staat.
De prijsaanpassing gaat in op 5 juni 2023. U ziet dat op uw eerste factuur na die datum.
Betaalt u niet maandelijks? Dan kan het nog even duren voor u de eerste factuur met de nieuwe prijzen ontvangt. Dat is afhankelijk van uw facturatieperiode.
Rekenen we uw abonnement uitzonderlijk nog aan voor een periode van voor de prijsaanpassing? Dan betaalt u nog de oude prijs voor de periode tot en met 4/06/2023. Vanaf 5/06/2023 betaalt u het nieuwe tarief.
U behoudt uw korting zolang u in aanmerking komt! Van welke korting geniet u?
Werkgeversbijdrage: Telenet Incentive Plan
De aanpassing heeft geen impact op de werkgeversbijdrage. U kan er als werkgever voor kiezen om uw bijdrage aan te passen aan de nieuwe tarieven. Past u de bijdrage niet aan? Dan verhoogt de aanrekening van uw werknemer met het bedrag van de prijsaanpassing.
Groepskorting
De prijsaanpassing is van toepassing. We brengen uw korting in mindering op de aangepaste prijzen.
We informeren u persoonlijk tussen 24 april en 5 mei 2023 over de aanpassing via e-mail of per brief.
Wenst u naar aanleiding van deze prijswijziging uw Telenet-diensten stop te zetten? Dat vinden we natuurlijk jammer. Maar u kan ze kosteloos opzeggen via onze klantendienst.