Alles over de prijsaanpassing

Vanaf 5 juni 2023 gelden er nieuwe prijzen voor onze abonnementen. Het gaat om de vaste, maandelijkse abonnementskosten van internet, mobiele en vaste telefonie, kabel- en digitale televisie. Ze verhogen met 6%.

Wat betekent dat voor u?

Op uw persoonlijke pagina ziet u een overzicht van wat het exact voor u betekent. U hoeft u alleen aan te melden met uw klantennummer en uw bedrijfsnaam om het overzicht per product te zien. Lukt het niet om aan te melden? Zorg dat u dezelfde naam gebruikt die op uw factuur staat. Lukt het niet om aan te melden? Zorg dat u dezelfde naam gebruikt die op uw factuur staat. 

Veelgestelde vragen

Over de factuur
Over de korting
Hoe houden we u op de hoogte?
Over de factuur
Over de korting
Hoe houden we u op de hoogte?
Goed om te weten
  • Er is geen prijsaanpassing voor deze producten: Telenet Mobile 5 en 8 GB, Telenet Essential Internet FIVE en TEN, zenderpakketten, opties vaste telefonie en internet, verbruik buiten bundel van vaste en mobiele telefonie, TV-Theek opvragingen. 
  • Hebt u vragen over de aanpassing? Dan kan u altijd terecht bij onze Klantendienst.
Zoek je iets anders?