Maak kennis met ons chatkanaal
Wil je weten hoe je je wifi-wachtwoord wijzigt, waar je een aanrekening kan terugvinden of hoe de wifi-pods werken? Vanaf nu chat je rechtstreeks met ons via het nieuwe chatkanaal op onze website of in de MyTelenet-app. Snel, veilig en zonder omwegen!
Wat betekent dit voor jou?
Je kunt altijd je vraag stellen. We antwoorden tijdens de openingsuren - van 8 tot 22 uur op weekdagen en van 9 tot 22 uur in het weekend en op feestdagen.
Je hoeft geen externe apps meer te gebruiken zoals WhatsApp. Alles gebeurt veilig op onze eigen website of in de MyTelenet-app.
Je gegevens zijn veilig binnen onze Telenet-omgeving. We gebruiken ze alleen om je ervaring te verbeteren – volgens de GDPR-regels.
Hoe start je met chatten?
Chat via de MyTelenet-app
Open of download de app om een chat te starten.
- Je bent automatisch ingelogd via de app - zo kunnen we je sneller helpen.
- Je chatgeschiedenis blijft bewaard, zo kan je altijd voorgaande gesprekken terugvinden.
- Je ontvangt een melding in de app bij elk antwoord.
Heb je de app nog niet? Download die dan eerst.
Scan. Chat. Klaar!
Scan de QR-code en start een chat met ons in de app. Zorg dat je de nieuwste versie van de MyTelenet-app hebt.
Heb je de app nog niet? Download die dan eerst.
Of chat via de website
Ingelogd? Dan herkennen we je meteen en kunnen we je sneller helpen. Log dus zeker in, alleen zo geniet je van een vlottere en volledige chatervaring!
Hoe werkt het?
Wanneer krijg je een antwoord?
Je kunt altijd een vraag stellen via de chat. Let wel, een medewerker antwoordt alleen tijdens de kantooruren – van 8 tot 22 uur op weekdagen en van 9 tot 22 uur in het weekend en op feestdagen.
MyTelenet-wachtwoord vergeten?
Geen zorgen! Je kan snel een nieuw wachtwoord instellen en weer inloggen. Bij ‘Meer lezen’ vind je een rechtstreekse link naar de hulppagina van de MyTelenet-app. Neem zeker een kijkje.
Kan je vorige gesprekken nalezen?
Vorige gesprekken vind je terug in de MyTelenet-app en online op MyTelenet als je ingelogd bent. Niet ingelogd? Je chatgeschiedenis blijft bewaard op het toestel waarmee je het gesprek startte. En dat zolang je de cache en cookies op dat toestel niet wist.
Wat als je (nog) geen klant bent?
Ook dan kan je chatten met ons. Wel alleen via onze website, niet via de app.