Webmail

Website (laten) maken? Dit moet je weten!

Een website maken lijkt vaak een ingewikkelde opdracht, waarvoor je technisch onderlegd moet zijn en alles moet kennen van <html> en /!CSS/. Maar met de begeleiding van de juiste experts en met de geschikte tools hoeft een degelijke, kwalitatieve website bouwen voor je zaak helemaal geen rocket science te zijn. Ontdek hier hoe je je zaak in een mum van tijd op de digitale kaart zet.

Waarom een website (laten) maken?

“Een website … heb ik dat wel nodig?” Je bent niet de eerste ondernemer – en zeker niet de laatste! – die zich die vraag stelt. Toch is een eigen website een belangrijk middel voor je klantenwerving, klantenbinding en eventueel je verkoop, afhankelijk van de tools op je site. Hoe vaak gebruik je zélf de website van een bedrijf of een collega-ondernemer? Juist, ja! 

Een website geeft je zaak ook online een gezicht

Dankzij een website kunnen (potentiële) klanten je zaak terugvinden op het internet. Da’s handig wanneer ze bijvoorbeeld een vriend over je diensten of producten horen praten – zo kunnen ze zelf eens gaan kijken wat je te bieden hebt.

Daarnaast is een website een handig en eenvoudig communicatiemiddel om je klanten te informeren over wijzigingen in je aanbod of openingsuren, of om andere belangrijke mededelingen te doen. Lever je ook nog een inspanning om relevante, interessante content aan te bieden en een beetje op de SEO van die content te letten, dan pluk je helemáál de vruchten van je digitale inspanning!

Dankzij je webshop ben je 24/24 open en bereikbaar

Klanten staan niet graag voor een gesloten deur en willen ook na de werkuren kunnen winkelen. Bij vragen willen ze snel een antwoord. Een website gaat in op de noden van klanten: ze kunnen online door je aanbod bladeren, via je webshop winkelen en je blijft ook na sluitingstijd bereikbaar.

En wat met chatbots?

De kans dat jouw (potentiële) klanten een account op sociale media zoals Facebook, Instagram of LinkedIn hebben, is heel groot. De jongere generatie houdt dan weer meer van TikTok, Snapchat en BeReal. In dat opzicht kan het interessant zijn om een chatbot, zoals de gratis Facebook Messenger Bot, te koppelen aan je website, die op (een van deze) sociale media opereert. Lees hier meer over de verschillende soorten chatbots.

Een zaak met website is mee met zijn tijd

We weten niet wat de toekomst brengt … Maar dat we meer en meer digitaal leven, dat staat vast. Het digitale landschap is continu in verandering en ook het gedrag van de consument verandert daardoor. Met een dynamische website toon je aan je klanten dat je mee bent met de laatste ontwikkelingen en bied je ze een goede online shopervaring en optimale bereikbaarheid. 


Een website: 

  • Maakt je bedrijf ook online zichtbaar
  • ontvangt (potentiële) klanten ook ná sluitingstijd
  • laat je fysieke winkel 24/7 open blijven – je webshop draait, terwijl jij rustig slaapt!
  • is onontbeerlijk voor bedrijven die mee willen zijn met hun tijd en willen inspelen op de wensen van de consument

Benieuwd naar wat er allemaal op je website moet staan?
Check onze handige checklist “Website maken”.

De basisingrediënten om een professionele website te maken

Een kwalitatieve, gebruiksvriendelijke website maken vraagt enig denkwerk. Toen je je zaak oprichtte, heb je toch ook grondig nagedacht over je aanpak, welke producten en diensten je zou aanbieden en hoe je die aan de man wou brengen, toch? Voor je website geldt niets anders. Ontdek hier de basiselementen van een goeie website.

Mythe: een goede website maken duurt lang en is een eindeloos proces
 

Feit: een goede website maken vraagt een grondige voorbereiding

Goed begonnen is half gewonnen: de voorbereiding

Hoe zou jij beginnen aan de bouw van je droomhuis? Met een schets? Precies. Ook je droomwebsite vraagt een beredeneerd plan van aanpak. Stel jezelf enkele vragen voor je je website laat of gaat maken:

Wie is je online doelgroep?

De doelgroep die je online bereikt, hoeft niet samen te vallen met de doelgroep die je in de fysieke wereld op het oog hebt. Misschien verspreid je je boodschap online vooral aan jongere klanten? Stel scherp tot wie je website zich richt; zo kan je de inhoud ervan daarop afstemmen. Denk aan welke producten je in de kijker zet, de manier waarop je je klanten aanspreekt en hoe je website eruitziet.

Wat is het doel van je website?

Wil je louter je merkbekendheid (“awareness”) vergroten? Wil je contactgegevens van potentiële klanten verzamelen (“lead generation”)? Of wil je vooral je klanten informeren en inspireren? Definieer op voorhand de conversiemomenten op je website. Dat zijn de momenten waarop klanten beslissen om bijvoorbeeld iets te bestellen, hun gegevens achter te laten of contact met je op te nemen. Zorg dat je goed weet wat je van je klant wil. Dat maakt de website het duidelijkst voor je klant – en da’s klantvriendelijk!

Hoe wil je je bezoekers laten converteren?

Een site kan bijdragen aan 45% meer verkoop, 50% meer offerte-aanvragen en 30% meer omzet. Maar dan moet je er wel voor zorgen dat de conversiedrempel zo laag mogelijk ligt. Bedenk goed op welke manier je leads wil binnenhalen. Je conversiestrategie is key!

Welke boodschap wil je brengen?

“Koop mijn product” of “betaal mij om jou te helpen”: als ondernemers en bedrijven héél eerlijk zouden zijn, zou dit de kernboodschap van elke website zijn. Maar natuurlijk laten klanten zich niet zeggen wat ze moeten doen. Formuleer daarom enkele kernboodschappen. Welke meerwaarde heb je te bieden? Wat is het verhaal achter jouw zaak, jouw dienst, jouw product? En wat is je drijfveer? Het is een buzzword, maar storytelling is en blijft belangrijk voor elke ondernemer.

Hoe gaan je bezoekers navigeren op je site?

Een gebruiksvriendelijke website maakt het de bezoeker zo gemakkelijk mogelijk. Hou je website eenvoudig en overzichtelijk. Een menubalk, bread crumbs die je bezoekers meteen vertellen op welk deel van de website ze zich bevinden en eenvoudige URL’s: een website maken die gemakkelijk navigeert, is … gemakkelijk! 

Het belang van hyperlinks

Door op je pagina’s links op te nemen naar andere nuttige en relevante content, neem je je klanten bij de hand om hen je producten en diensten te leren kennen. Schrijf je een blogbericht over je aanbod aan feestartikelen rond Kerst? Dan kan je in de tekst ook doorverwijzen naar de feestartikelen rond andere feestdagen, zoals Halloween, Pasen of carnaval. Of schreef je enkele tips neer om de batterij van je smartphone langer te laten meegaan? Dan kan je in de tekst ook linken naar een blogbericht dat je eerder schreef over de aandachtspunten bij de aankoop van een nieuwe smartphone. Let er ten slotte op dat je links altijd werken. Broken links, die naar een foutmelding leiden (een ‘404 Page not found’), komen onprofessioneel over.

Hoe ga je de werking van je site meten en evalueren?

“Als ik iets doe, doe ik het goed!” Past deze uitspraak bij jou? Dan steek je beter even tijd en denkwerk in de rapportering van je website. Hoe komen bezoekers op jouw website terecht? Welke pagina’s zijn het populairst? En hoelang spendeert een klant gemiddeld op jouw pagina? Het zijn belangrijke inzichten die je helpen om je website helemaal af te stemmen op de behoeftes van je klanten. En hoe beter de rapporten van je website … hoe beter jouw rapport als succesvolle ondernemer. Meten is weten! Op zoek naar een tool voor je analyse? Google Analytics is een van de meest gebruikte dataplatformen, waarmee je een bom aan informatie krijgt.

Het kloppende hart van je website? Je content!

Zodra je doelgroep, boodschap en websitestrategie helder zijn, kun je aan je contentplan beginnen. 

Kwaliteitsvolle content

Met kwaliteitsvolle content op je website zorg je ervoor dat:

 

  • je doelgroep je weet te vinden wanneer ze zoekmachines zoals Google gebruiken. Wist je dat in 2021 87% van de desktopgebruikers en meer dan 98% van de mobiele surfers Google als zoekmachine gebruikt? Je hebt er dus alle baat bij om goed in de Google zoekresultaten te scoren.

  • je je doelgroep inspireert en aanzet tot actie. 

    Maar wat is dan relevante content? Dat kunnen video’s zijn waarin je uitlegt hoe je product precies werkt of wat jouw bedrijf voor je klant kan betekenen. Videomarketing kende de afgelopen jaren een enorme groei – je hebt ongetwijfeld zelf al ontelbare filmpjes gekeken die een al dan niet subtiele vorm van reclame zijn. Of je schrijft blogs, waarin je stap voor stap uitlegt hoe je product werkt. Als je voedingsmiddelen verkoopt, kan je bijvoorbeeld recepten aanreiken met je producten als ingrediënt. Google houdt van websites waarop verschillende soorten content staan, dus probeer te differentiëren in wat je publiceert. Zorg er bovendien voor dat je content geoptimaliseerd is voor zoekmachines om écht goed te scoren bij de zoekmotor.

Het contentmanagementsysteem (CMS)

Om content te kunnen publiceren, maar ook het overzicht te bewaren, heb je een contentmanagementsysteem (CMS) nodig. Met zo’n CMS beheer je eenvoudig je website en bepaal je zelf hoe de verschillende webpagina’s eruitzien. Je kan ook functionele toepassingen invoegen die anderen al gebouwd hebben, denk aan Drupal en WordPress

Bij Telenet Business streven we naar gebruiksvriendelijke websites: niet alleen voor je klanten, maar ook voor jou als websitebeheerder. Bij ons kan je kiezen tussen de formule Online Essentials, waarbij onze experts je website bouwen, of je zelf aan de slag gaat met een DIY-website.

"De Handleiding van mijn Online Essentials-website? Nog niet nodig gehad, alles wijst zichzelf uit!"

Mieke Verbanck

Kinesist

Do it for me

  • Totale ontzorging: onze experts nemen jouw website voor hun rekening
  • Geen voorkennis vereist, want we leggen je alles haarfijn uit
  • Persoonlijke ondersteuning, op maat van jouw noden
  • Eenvoudig beheer: we bouwen een website die je gemakkelijk en dus efficiënt kan beheren
  • Met of zonder webshop
  • Keuze uit verschillende pakketten: Light, Classic, Premium

Do it yourself

  • Ga zelf aan de slag met onze gebruiksvriendelijke websitebouwer
  • Kant-en-klare designtemplates die je kan personaliseren
  • Handige functionaliteiten (CMS)
  • Geen opstartkosten
  • Handig drag-and-dropsysteem
  • Met of zonder webshop
  • Keuze uit verschillende formules: Do It Yourself; Do It Yourself + Webshop 100; Do it Yourself + Webshop 2500

Webdesign: de lay-out van je online uithangbord

De eerste indruk bepaalt natuurlijk hoe mensen jouw merk ervaren. Dus of het belangrijk is dat je webdesign goed zit? Gho…

Is jouw website leesbaar op de verschillende soorten schermen? Doe hier de test!

Esthetiek x functionaliteit

Webdesign combineert een aantrekkelijke lay-out met handige functionaliteiten op je website. In een eerste fase kan je altijd aan de slag gaan met gratis stockfoto’s en -iconen. Die kan je later nog altijd personaliseren, zodat ze binnen je huisstijl passen en je je visuele merkidentiteit verder uitbouwt. Maar het volstaat niet dat je website er mooi uitziet: de gebruikservaring van je bezoekers (user experience) moet evengoed top zijn.

Responsief is lief

Een optimale gebruikservaring heeft natuurlijk ook te maken met hoe je website op de verschillende schermen wordt weergegeven. Bij Telenet Business garanderen we altijd een naadloze ervaring, dankzij ons doorgedreven responsieve webdesign. Je website past zich dan automatisch aan de schermgrootte van het toestel van je bezoeker aan. Wist je dat je gratis kan testen hoe je website op mobiele apparaten wordt weergegeven?

Onze experts zijn op de hoogte van de meest recente wetgeving rond websites. Zo gelden op dit moment de Web Content Accessibility Guidelines. Die regels vormen de basis voor de European Accessibility Act die in 2025 geratificeerd wordt.

Het adres van je website: de domeinnaam

Wat is een domeinnaam?

Je website krijgt een uniek IP-adres, bijvoorbeeld 212.123.14.2. Dankzij dat adres weet het internet welke website je klant precies wil bezoeken. Maar zo’n cijferreeks bekt natuurlijk niet zo goed wanneer je je website aan je klanten wil doorgeven. Daarom krijgt elk IP-adres een domeinnaam – zoals wij ‘telenet.be’ hebben. Je kan er een subdomein aan toekennen, bijvoorbeeld ‘afspraken.telenet.be’of ‘afspraken/telenet.be’, voor het geval je een afsprakenmodule in je website liet bouwen. Ten slotte is er nog de domeinextensie: .be; .com; .eu; .io; …

Keuzestress?

Wat kies je nu als je domeinnaam? De meest voor de hand liggende keuze is de naam van je zaak. Wat creatiever uit de hoek komen, kan ook altijd werken. Waak er wel over dat het duidelijk blijft dat je website bij jouw product, dienst of merk hoort. Je kan met deze online tool controleren of de domeinnaam nog beschikbaar is.

Is je domeinnaam nog vrij? Dan kan je ervoor kiezen om hem te registreren en aan je website te koppelen. Je website registreren, aankopen en beheren … daarvoor ben je bij Telenet Business aan het juiste adres. Domeinnamen bij Telenet Business zijn apart te koop, maar een domeinnaam is ook inbegrepen in de Online Essentials-formule.

  • Kies voor je bedrijfsnaam, dat levert je een pak praktische voordelen op. (Denk aan e-mailadressen en de vindbaarheid via zoekmachines)
  • Productnaam of slogan als je een afzonderlijke website voor een specifieke dienst of specifiek product maakt.
  • Vermijd cijfers, koppeltekens en liggende streepjes: hoe simpeler de schrijfwijze, hoe beter.
  • Opgelet met handelsmerken: check of de naam die je wil gebruiken nog niet in gebruik is. Een handelsmerk schenden kan je een flinke duit kosten.   

    Lees hier nog meer over hoe je je domeinnaam aanvraagt.

Webhosting: de infrastructuur van je website

De webhosting van je website zorgt ervoor dat je website beschikbaar blijft voor bezoekers. Je ‘slaat’ je site ‘op’ op performante servers, die je website in een vingerknip op het scherm van je bezoekers toveren. De webhosting van Telenet Business is inclusief SSL-certificaat, zodat de verbinding met je website altijd beveiligd is. Met automatische back-ups houden we je website online, zelfs al er zich technische problemen zouden voordoen. Ook je webhosting zit in onze Online Essentials. Daarnaast bieden we ook aparte webhosting aan.

Linux hosting in een notendop

Linux hosting

  • Gratis domein 1ste jaar
  • Dagelijkse back-up
  • Debian Linux
  • Apache 2.4
  • PHP 7.4 tot 8.1
  • MySQL 5
  • Gratis SSL
  • Ideaal voor jouw CMS
  • Nieuw: optie CMS one click en managed CMS

Wat is CMS hosting?

CMS staat voor Content Management System en is een webapplicatie waarmee je makkelijk zelf een website kan bouwen. Je hebt geen technische voorkennis nodig voor een aantal populair applicaties die we klaarzetten op je webhosting pakket: WordPress, Joomla, Drupal en WooCommerce.

Kies je voor managed CMS?

Dan zorgen wij voor de nodige updates! Wij installeren het CMS-systeem van op afstand op jouw webhosting pakket. Zo niet, ben je hier zelf verantwoordelijk voor. Je keuze doorgeven doe je in het MyCloud paneel.

Privacy en GDPR op je website: omgaan met persoonlijke gegevens

Klanten zijn gevoelig aan hoe je met hun persoonlijke gegevens omspringt en ook de Europese regelgeving wordt almaar strenger op dat vlak. Zorg er dus zeker voor dat je website de GDPR-wetgeving respecteert. 

Dit zijn de basics om in orde te zijn met GDPR:

Nee, je moet niet voor elke cookie toestemming vragen. Er zijn drie soorten cookies: functionele, analytische en tracking cookies. Voor die laatste moet je toestemming krijgen; de twee andere types cookies zorgen voor een goede werking van je website. Het volstaat om je bezoekers te informeren over de functionele en analytische cookies.

In je cookie- en privacybeleid leg je je klant helder uit welke cookies je verzamelt, hoe je omspringt met hun persoonlijke gegevens en hoelang je die bewaart.

Er zijn enkele duidelijke regels over welke persoonlijke gegevens je mag inzamelen en hoe lang je die mag bewaren – en over hoe je je websitebezoekers en klanten daarover informeert. Lees hier meer over de omgang met persoonlijke gegevens.

Een SSL-certificaat staat voor Secure Socket Layer en is verplicht sinds de GDPR van kracht is. Het is een minimum aan beveiliging die elke website moet bieden.

Er zijn best veel regels voor het opzetten van een mailing campagne. Zorg ervoor dat je op de hoogte bent en dat je marketingcampagnes voldoen aan de gestelde eisen!

Website-optimalisatie: dat tikkeltje extra

Je website maken is één ding, daarna moet je ‘m up-to-date houden en websitebezoekers genereren (traffic). Dat kan door je website te optimaliseren voor zoekmachines (SEO), maar ook door te adverteren op zoekmachines (SEA). De drie bovenste zoekresultaten bij zoekmachines zoals Google zijn advertenties, en niet toevallig de meest aangeklikte zoekresultaten. Met een slimme SEA-strategie krijg je meer bezoekers op je website. Ook voor je SEO- en SEA-strategie zet Telenet Business je graag op weg: via de Digitale Versnelling kom je gemakkelijk in contact met digitale experts die je écht op weg helpen. En wist je dat je website binnen Online Essentials ook op een SEO-optimalisatie kan rekenen?

Weten hoe je website vandaag scoort qua online zichtbaarheid?
Test het hier!

Je website onderhouden: het noodzakelijke nazicht

Om ervoor te zorgen dat je website optimaal blijft functioneren, moet je de site af en toe eens grondig onder handen (laten) nemen. We lijsten enkele noodzakelijke activiteiten voor je websiteonderhoud op:

  • Je CMS regelmatig updaten naar een recentere versie.
  • De webserver updaten en onderhouden.
  • Databases overzichtelijk houden en regelmatig opkuisen.
  • Je SSL-certificaat vernieuwen om die beveiligde verbinding te kunnen garanderen.
  • Dode links en foutmeldingen oplossen. 

Goed nieuws: deze onderhoudsbeurt zit inbegrepen in de Online Essentials, zowel in de Light en Classic als in de Premium formules.

Hoeveel kost het om een website te (laten) maken?

Een professionele website hoeft helemaal geen handenvol geld te kosten. Bij Telenet Business heb je altijd vooraf een duidelijk zicht op het prijskaartje. Deze factoren hebben daar een impact op:

  • Ofwel laat je experts het werk doen, ofwel doe je alles zelf.

  • Als je producten of diensten verkoopt, kan je een webshop toevoegen.

  • Het aantal pagina’s dat je website moet tellen.

  • Het aantal producten dat je verkoopt.

  • Hoeveel persoonlijke technische ondersteuning je wil kunnen inroepen bij mogelijke problemen.

  • Geavanceerde websitefunctionaliteiten, zoals een video afspelen in de achtergrond of een gepersonaliseerde website in de plaats van een template.

Krijg hier een goed beeld van het prijskaartje van je website.

Veelgestelde vragen over websites (laten) maken met Online Essentials

Wil jij je website laten maken door Online Essentials? In een verkennend gesprek ga je samen met de projectmanager op zoek naar het perfecte design voor je website. Je kan dan bijvoorbeeld sites laten zien die jij mooi vindt. Heb je nog geen idee van de stijl die je wil? Geen probleem, je websiteprojectmanager toont je wat er allemaal mogelijk is.


Vooraleer onze specialisten aan de slag gaan, bezorg je ons het nodige materiaal zoals je logo, foto’s van je zaak of medewerkers, ... Heb je geen foto’s? Dan gebruiken we stockbeelden (inbegrepen in de prijs).


Na een drietal weken mag je een eerste voorstel verwachten. Bekijk het eerst rustig zelf, en daarna overlopen we het ontwerp samen om te bekijken wat we nog kunnen verbeteren vooraleer we je website publiceren. Afhankelijk van de formule zijn er één (Light, Classic) of twee (Premium) grondige feedbackrondes voorzien. Kleine aanpassingen kunnen natuurlijk altijd. Enkele dagen na de 'go live' bellen we je even op om zeker te zijn dat alles in orde is.

Een domeinnaam is inbegrepen in je Online Essentials-pakket (.be en .com of een domeinnaam in dezelfde prijscategorie). Wij registeren een nieuwe domeinnaam, nemen je bestaande domeinnaam over of je stelt je domeinnaam zelf in. Ontdek alle details.  

Ja, wij vertrekken altijd van jouw eigen voorkeur en ideeën. Je legt ons uit wat je wil of toont voorbeelden van websites die je inspireren. Je websiteprojectmanager kan je ook heel wat voorbeelden tonen van websites die wij al bouwden, die als inspiratie kunnen dienen, en legt je uit wat er allemaal mogelijk is.

Wij bouwen je website met een intuïtieve websitebouwer. Via ‘drag & drop’ voeg je nadien makkelijk zelf elementen aan je pagina’s toe. Denk aan een fotoslider, fotogalerij, contactformulier, kalender en nog zoveel meer. Je creëert ook makkelijk zelf nieuwe pagina’s.

Je wil je bestaande website graag laten overzetten in Online Essentials zodat je ze nadien makkelijk zelf kan aanpassen en beheren? Prima idee! 

Wij bouwen je huidige website zo goed als helemaal na in ons eigen systeem.  Zo zijn we honderd procent zeker dat alle functionaliteiten van je nieuwe site werken en garanderen we de veiligheid en het onderhoud ervan. 

Wees gerust, dat kan erg snel gaan. Het hele denkproces achter je huidige website is namelijk niet verloren. Hou er wel rekening mee dat een website na zo’n twee jaar soms toch al wat verouderd kan zijn. Lees alles over de overnamemogelijkheden.

Benieuwd hoe goed jouw website vandaag online scoort? Test hier gratis je website.

Veelgestelde vragen over websites zelf maken met Do It Yourself

Ja, het ontwerp van je website kies je helemaal zelf. Je kan kiezen voor één van onze templates die je dan zelf verder aanpast zoals jij dat wil. Denk daarbij aan het kleurenpalet, het lettertype, de navigatiestijl, de plaats van het navigatiemenu, ... Of je begint van nul en bepaalt de lay-out van je website echt helemaal zelf. Je zal zien, de mogelijkheden zijn erg uitgebreid.

Je bouwt je website met de intuïtieve websitebouwer van Online Essentials. Aanmelden in die webbuilder doe je gewoon met je Telenet-logingegevens of met je Online Essentials-account. Vervolgens kan je je website beginnen bouwen of verder aanpassen. De websitebouwer is erg gebruiksvriendelijk. In enkele kliks voeg je pagina's toe die je via ‘drag & drop’ nadien makkelijk vult met zogenaamde widgets. Widgets zijn website-elementen zoals een tekstvak, fotoslider, fotogalerij, contactformulier, kalender, … 

De mogelijkheden zijn erg uitgebreid. Er zijn heel wat widgets die je kan toevoegen. Niet alleen een eenvoudige afbeelding, video, tabel of kalender, maar ook iconen, call-to-actions, een handige fotogalerij om je producten of diensten weer te geven, een contactformulier zodat klanten een bestelling kunnen doorgeven ... en nog zoveel meer!  Daarnaast koppel je ook eenvoudig externe data aan je website zoals een livechat-functie of je bedrijfspagina op Eventbrite, Resengo, Tablebooker, ...

Ja, elke website gebouwd met Online Essentials is beveiligd met een SSL-certificaat en begint dus met https. Dat SSL-certificaat zorgt ervoor dat er in de adresbalk naast de url een slot-icoontje verschijnt. Zo weten je bezoekers ook dat ze je website kunnen vertrouwen als ze er gegevens achterlaten (via een contactformulier) of een betaling doen (via je webshop).

GDPR staat voor General Data Protection Regulation en is een Europese wetgeving met als doel persoonsgegevens te beschermen. Met onze handleiding maak je je website in enkele stappen GDPR-compliant.

Je wil je bestaande website graag overzetten naar Online Essentials zodat je ze nadien makkelijk zelf kan aanpassen en beheren? Prima idee! 

Je kan je huidige website zo goed als mogelijk nabouwen in ons systeem met de handige drag & drop-websitebouwer.  Zo ben je 100% zeker dat alle functionaliteiten van je nieuwe website werken en garanderen we de veiligheid en het onderhoud van je website. Wil je liever dat wij je website nabouwen? Ook dat kan. Ontdek de overnamemogelijkheden.


Benieuwd hoe goed jouw website vandaag online scoort? Test hier gratis je website.