Mijn decoder is gestolen. Wat nu?
Wat moet je zeker doen?
- Laat een proces-verbaal opmaken: wanneer de politie langskomt om de diefstal vast te stellen, laat je het gestolen toestel in het proces-verbaal opnemen.
- Stuur ons een kopie: bezorg een kopie van het proces-verbaal aan de Telenet-klantendienst. Vermeld hierbij zeker je klantennummer, zo kunnen we je dossier sneller afhandelen.
Zo geniet je weer van je diensten
- Kom langs in een van onze winkelpunten. Onze medewerkers kunnen je een nieuwe decoder meegeven.
- Huur je het gestolen toestel? Dan rekenen we een vergoeding voor de restwaarde aan. De kosten verschillen afhankelijk van het type en de leeftijd van het toestel. Onze medewerkers kunnen je meteen vertellen hoeveel die kosten bedragen.
Goed om te weten
- Onze medewerkers zorgen ervoor dat er geen misbruik mogelijk is van je abonnement.
- Er start een nieuwe overeenkomst voor je nieuwe decoder.
- Je entertainmentpakketten blijf je behouden. Ze worden automatisch overgezet naar je nieuwe toestel.