Ontevreden? Laat het ons weten
Hoe jij je Telenet-diensten ervaart, is voor ons het allerbelangrijkst. Ben je ontevreden over een van onze abonnementen of diensten? Laat het ons weten. We behandelen elke klacht met de grootste zorg.
Eerst even dit
Heb je een btw- of ondernemingsnummer? Ga dan naar de pagina van Telenet Business. Daar helpen we jou als Business-klant graag verder.
Contacteer ons...
We bekijken met veel aandacht naar je klacht en zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing.
Mail ons
Stuur ons je klacht via het contactformulier.
Liever via de post? Dat kan. Stuur je klacht naar:
Telenet
T.a.v. de Klantendienst
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Vermeld zeker je naam, klantennummer en een telefoonnummer waarop we je gemakkelijk kunnen bereiken. Na ontvangst van je mail of brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen (ma-vr).
Niet tevreden met de aangeboden oplossing?
Stuurde je ons een klacht en ben je het oneens met de oplossing die Telenet je aanbood? Dan kan je een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.