Zowel klanten, ex-klanten en zelfs wie nooit klant is geweest, kan kiezen voor om geen reclame van Telenet te ontvangen. Dat heet de volledige uitschrijving of full opt-out.
Als je hiervoor kiest, zetten we je naar privacyniveau ‘Algemeen’ én schakelen we al je communicatiekanalen uit. Let wel: Telenet kan je nog altijd contacteren in het kader van de uitvoering van je contract of als de wet onsdaartoe verplicht.
Klanten en ex-klanten kiezen voor full opt-out via MyTelenet waar je kiest voor ‘Een volledige uitschrijving voor alle commerciële communicatie’. Lukt het niet via MyTelenet? Contacteer ons dan via de klantendienst of kom langs in één van onze Telenet-winkelpunten.
Wil je...:
- geen commerciële e-mails meer krijgen? Gebruik dan de uitschrijfmogelijkheid in de bewuste e-mail.
- geen commerciële sms’en meer krijgen? Sms dan “STOP” naar het nummer in kwestie.
Nooit klant geweest en krijg je toch reclame? Dat kan alleen als je daarvoor je toestemming gaf in het verleden. Uitschrijven kan via de uitschrijfmogelijkheid in de mail, via de klantendienst of in één van onze Telenet-winkelpunten.
Goed om weten
Er bestaan ook lijsten waarop je je kan zetten als je helemaal geen brieven of telefoon meer wil krijgen, niet alleen van Telenet, maar ook van andere bedrijven:
- geen commerciële telefoontjes meer krijgen? Dat regel je via de bel-me-niet-meer-lijst op www.dcnm.be.
- geen commerciële brieven meer krijgen? Daarvoor kan je terecht op de Robinson-lijst op www.robinson.be