Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Telenet-abonnement opzeggen?

Eerst even dit

Ben je niet tevreden over je abonnement of onze dienstverlening? Bel ons dan gratis op 0800 66 350. We vinden vast en zeker wel een abonnement dat beter bij je past. Of is er een technisch probleem? Dan bekijken we graag hoe we dat voor je kunnen oplossen én voorkomen. Zo zorgen we er voor dat je weer in de juiste flow komt.

 

De juiste flow, dat betekent ...

  • een abonnement dat je alles biedt wat je nodig hebt, vandaag én morgen.
  • geweldige tijden beleven, met de nieuwste technologie.
  • altijd en overal verbonden zijn. We helpen je graag zodat je ten volle kan genieten van het slimste wifi-systeem en het strafste netwerk van België.
  • samen met jou een snelle en correcte oplossing zoeken bij technische problemen. Want als klant verdien je de beste service en de juiste hulp wanneer het nodig is. 
 
 

Hoe je Telenet-abonnement opzeggen?

Wil je toch je abonnement opzeggen? Dat vinden we spijtig, maar we brengen dit voor jou in orde via één van de 4 onderstaande opties:

telefonisch

  • op 0800 66 350
  • maandag tot vrijdag van 8 u. tot 20 u.
  • zaterdag van 9 u. tot 17.30 u.

via Easy Switch

via de post

Telenet Klantendienst

Liersesteenweg 4

2800 Mechelen

 
 

Goed om te weten

  • Je kan je contract beëindigen wanneer je wil. We brengen je opzeg binnen 2 werkdagen in orde. 
  • Enkele aandachtspunten wanneer je opzegt.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs