Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Telenet-abonnement opzeggen?

Zit je nog goed bij Telenet?

Wil je weten of je Telenet-diensten nog altijd overeenkomen met je gebruik? We bekijken graag samen wat het best bij je past…

Contacteer ons op 015 66 66 66, optie 3

 

 

Je Telenet-abonnement opzeggen?

Wil je je Telenet-abonnement liever niet behouden? Dan vinden we dat uiteraard bijzonder jammer, maar hieronder vind je alle nodige info om je abonnement op te zeggen.

Opzeggen kan...

  • eenvoudig en snel via ons gratis telefoonnummer 0800 66 350:
    • bereikbaar op weekdagen van 8 tot 20 uur. Gesloten op zaterdag, zondag en feestdagen.
    • we geven je onmiddellijk alle informatie.
    • na het telefoongesprek ontvang je per e-mail van ons een bevestiging van je opzeg.
    • verblijf je in het buitenland? Contacteer ons dan op het nummer 0032 15 666 666, kies voor optie 3 en  daarna optie 2.
  • online via één van onze mailformulieren. Ik zeg op ...
  • via brief naar Telenet Klantendienst, Liersesteenweg 4 in 2800 Mechelen.
 
 

Goed om te weten

  • Hou zeker je klantennummer bij de hand als je ons contacteert. Zo kunnen we je het best verderhelpen
  • Je kan je contract beëindigen wanneer je zelf wilt. We brengen het zo snel als technisch mogelijk in orde. Dit binnen een termijn van maximum 30 dagen
  • Het kan dat je ondertussen nog een maandelijkse aanrekening krijgt (afhankelijk van je aanrekeningsperiode). Betaal die zeker nog
  • Max. 30 dagen na verwerking krijg je ook een slotaanrekening met een eventueel tegoed

Wat bij…?

Jaarlijks kabelabonnement

  • Jaarlijkse aanrekening kan nog volgen na je opzeg (als je je Telenet-aanrekening normaal krijgt in de maand dat je opzegt)
  • Betaal deze jaarlijkse aanrekening zeker nog. Op je slotaanrekening krijg je terug wat je te veel betaalde

Huur Digibox of Digicorder

  • Gebruik hem gerust verder tijdens de opzegtermijn
  • Breng hem zo snel mogelijk na de stopzetting naar een Telenet-winkelpunt dat deze service aanbiedt (in goede staat + met alle accessoires)
  • Lever je het toestel niet tijdig in? Dan rekenen we een restwaarde aan. Is de restwaarde aangerekend en breng je het toestel terug? Dan brengen we het bedrag in mindering op je aanrekening

Mobiel abonnement met toestel

Je betaalt alleen een restwaarde voor je toestelals je contract nog niet is afgelopen. Meer info in Mijn Telenet:

Goed om te weten

  • Voor 4G Mobile Wifi is er geen restwaarde
  • Kocht je een Telenet-toestel via gespreide betaling? Dan blijft je contract voor gespreide betaling lopen, ook na opzeg van je Telenet-abonnement. Meer info

Whop/Whoppa met iPad

Je betaalt alleen een restwaarde voor je iPad als je contract nog niet is afgelopen. Meer info in Mijn Telenet:

  • Meld aan met je Telenet-login. Nog geen Telenet-login?
  • Kies links Mijn mobiele diensten > Restwaarde mobiel toestel

Goed om te weten

Kocht je je iPad via gespreide betaling? Dan blijft je contract voor gespreide betaling lopen, ook na opzeg van je Telenet-abonnement. Meer info

Telenet e-mailadres en webruimte

Je kan je Telenet e-mail en Telenet webruimte  (users.telenet.be) nog tot 18 maanden na stopzetting internetabonnement gebruiken

Meer info

Overlijden

  • Opzeg gaat in vanaf de datum van overlijden
  • Bovenstaande info geldt ook bij overlijden

Verhuis

Dan hoef je niet op te zeggen. Geef ons gewoon je verhuis door…

Afspraak met Telenet-technicus annuleren

Bel ons op 015 66 66 66 (optie 4)

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs