Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Telenet-abonnement opzeggen?

Zit je nog goed bij Telenet?

Wil je weten of je Telenet-diensten nog overeenkomen met je gebruik? We bekijken graag samen wat het beste bij je past. Contacteer ons op 015 66 66 66, optie 3.

 

Wil je je Telenet-abonnement liever niet behouden? Dat vinden we spijtig, maar we helpen je graag verder.

 
 

Hoe je Telenet-abonnement opzeggen?

telefonisch

  • op 0800 66 350
  • op weekdagen van 8 tot 20 uur
  • na je telefoongesprek krijg je een bevestigingsmail met alle info

via de post

T.a.v. Telenet Klantendienst

Liersesteenweg 4

2800 Mechelen

 
 

Goed om te weten

  • Hou je klantennummer bij de hand als je wil opzeggen. 
  • Je kan je contract beëindigen wanneer je wil. We brengen je opzeg binnen 2 werkdagen in orde. 
  • Mogelijk krijg je nog een maandelijkse aanrekening (afhankelijk van je aanrekeningsperiode). Betaal die zeker nog. Maximaal 30 dagen na verwerking, krijg je een slotaanrekening met een eventueel tegoed.
 
 

Wat na opzeg van …?

Jaarlijks kabelabonnement

  • Er kan nog een jaarlijkse aanrekening volgen na je opzeg (als je je Telenet-aanrekening normaal krijgt in de maand dat je opzegt). Betaal die zeker nog.
  • Op je slotaanrekening krijg je terug wat je teveel betaalde.     

Huur Digibox of Digicorder

  • Bij je opzeg krijg je van ons een opzegtermijn meegedeeld. Gebruik je decoder intussen gerust verder en lever hem tijdig in bij een Telenet-winkelpunt dat deze service aanbiedt (in goede staat en met alle accessoires).
  • Lever je je toestel niet tijdig in? Dan rekenen we een restwaarde aan. 
  • Breng je je toestel terug nadat er al een restwaarde werd aangerekend? Dan brengen we dat bedrag in mindering op je (eind)aanrekening.

Telenet-mailadres en -webruimte

Je kan je Telenet-mailadres en -webruimte (users.telenet.be) nog gebruiken tot 18 maanden na stopzetting van je internetabonnement.

Belangrijke weetjes en tips ...

Mobiel abonnement met toestel

Je betaalt enkel de restwaarde van je toestelkorting terug, als je contract nog niet is afgelopen. Die info vind je op Mijn Telenet.

  • Kies links Mijn mobiele diensten > Restwaarde mobiel toestel
  • Meld aan met je Telenet-login. Nog geen Telenet-login?

Whop, Whoppa of WIGO met toestel (iPad, MacBook Air, ...)

Je betaalt enkel de restwaarde van  je toestelkorting terug, als je contract nog niet is afgelopen. Die info vind je op Mijn Telenet.

 
 

Goed om te weten

  • Voor 4G Mobile Wifi is er geen restwaarde.
  • Kocht je je toestel op afbetaling? Dan blijft je contract voor gespreid betalen lopen, ook na opzeg van je Telenet-abonnement. 
 
 

Wat bij ...?

Overlijden

  • Opzeg gaat in vanaf de datum van overlijden
  • Bovenstaande info geldt ook bij overlijden

Verhuis

Dan hoef je niet op te zeggen. Geef ons gewoon je verhuis door …

Afspraak met Telenet-installateur annuleren

Contacteer ons ...

  • op 015 66 66 66 (optie 4)
  • of online
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs