Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Ik heb een klacht over Telenet. Waar kan ik terecht?

Hoe jij je Telenet-diensten ervaart, is voor ons het allerbelangrijkst. Ben je ontevreden over een van onze abonnementen of diensten? Laat het ons weten. Elke klacht behandelen we met de grootste zorg.

Eerst even dit

Heb je een btw- of ondernemingsnummer? Ga dan naar de pagina van Telenet Business. Daar helpen we jou als Business-klant graag verder.

Mail ons

Stuur ons je klacht via ons mailformulier. We bellen of mailen je dan binnen de 2 werkdagen.

 
 

Liever per post?

Dat kan. Stuur je klacht naar...

 

Telenet

T.a.v. de Klantendienst

Liersesteenweg 4

2800 Mechelen

 

Vermeld zeker je naam, klantennummer en een telefoonnummer waarop we je gemakkelijk kunnen bereiken. Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen. 

 
 

Goed om te weten

Stuurde je ons je klacht en ben je het oneens met de oplossing die Telenet je aanbood? Dan kan je een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66

Bel ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt

Kom langs