Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

Eenmalige kosten

Wil je graag Telenet-klant worden? Of ben je het al en wil je een ander internet-, digitale tv- of telefoonabonnement? We zijn graag zo transparant mogelijk. Lees er alles over.

1. Telenet-producten activeren op ons netwerk?

  • Heb je al internet, telefonie of digitale tv van Telenet? Dan betaal je geen activeringskosten meer, ook al neem je bv. een extra product, verander je van product of verhuis je.
  • Ben je nog geen internet,- telefonie- of digitale tv-klant? Dan betaal je maar 1 keer € 41,32  voor de activering op ons netwerk.

2. Installeren: zelf of door Telenet?

Installeer je graag zelf je Telenet-diensten of laat je het liever aan ons over? Maak je keuze tijdens je (online) bestelling.

  • Als je zelf je diensten installeert, is het uiteraard gratis.
  • Komt onze installateur langs voor de installatie? Dan kost het afhankelijk van het installatietype € 70,25 of € 81,82

3. Een ander internet-, digitale tv- of telefoonabonnement?

Je kunt altijd kosteloos van abonnement veranderen.

  • Verander je van internetabonnement?
    - Dan kan het dat je een nieuwe modem nodig hebt.
    - Die modem is gratis.
    - Je kunt hem zelf installeren of het laten doen tegen betaling.
  • Wil je alleen een nieuwe modem (Telenet Wireless Modem met ingebouwde Wifi), maar verander je niet van internetabonnement?
    - Dan kost dit € 70,25, inclusief de installatie.
    - Je kunt het regelen op 015 33 22 66.
    - Bekijk op Klantenservice hoe je kunt nakijken of je een nieuwe modem nodig hebt.
  • Wil je je Digibox of Digicorder wisselen? Dan betaal je een eenmalige bijdrage van € 32,23 voor je nieuwe decoder
 
 
 
data-overlay-scroll-enable="true"

Wilt u graag zelf installeren of laat u het liever aan ons over? Maak uw keuze tijdens uw online bestelling.

 

  Self Starter1 Comfort-installatie2
Prijs Gratis € 70.25
Wie Uzelf Telenet
Wat
  • Na uw bestelling kan u uw Self Starter Box afhalen in een Telenet winkelpunt.
  • Daarna gaat u eenvoudig zelf aan de slag.
  • Onze installateur bekijkt met jou de plaats van installatie.
  • Hij installeert alle Telenet-toestellen en sluit alle kabels erop aan.
  • Hij zorgt ervoor dat u uw Telenet- diensten kan gebruiken wanneer hij vertrekt.
  • Bij internet-klanten optimaliseert hij uw draadloos internet, verbindt hij uw mobiele toestellen en legt hij u Mijn Telenet, Webmail en de gratis Telenet-apps uit.
  • Hardware (optioneel)

    De installateur of medewerker in het Telenet winkelpunt bekijkt samen met u of u extra hardware nodig hebt. Bijvoorbeeld:

  • Powerline-adapter (signaal via het elektriciteitsnet)
  • Access Point (draadloos basisstation waarmee u WIFI-signaal in uw woning versterkt) 
  • Modem Battery Pack (bv. bij een alarminstallatie) (Comfort Plus installatie noodzakelijk)
  • Kabelaan-
    sluiting

    Om uw Telenet-diensten te gebruiken, heeft u een kabelaansluiting nodig in uw woning.
    Bij de meeste klanten is die al aanwezig. Is dit toch niet zo? We regelen dit ook tijdens uw (online) bestelling.
    U betaalt voor uw kabelaansluiting € 50.

    1 Mogelijks moet onze installateur eerst de basisopstelling afwerken (aan uw kabelaansluiting), voor u aan de slag kunt met uw Self Starter Box. We controleren dit automatisch tijdens uw (online) bestelling.

    2 Niet mogelijk bij een bestelling van TV met een kaartje.