Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Wat doen bij een herinneringsbrief?

Betaalt u per overschrijving?

Breng de betaling zo snel mogelijk in orde. Gebruik zeker de gestructureerde mededeling die u vindt op de eerste pagina van uw factuur of herinneringsbrief.

 
 

Heeft u een domiciliëring?

Het kan dat…

  • Uw domiciliëring nog niet in orde is
  • Het saldo op uw rekening niet voldoende is
    • Bij uw volgende betaling gaat het bedrag automatisch van uw rekening (als het saldo hoog genoeg is)
    • Belangrijk: als het saldo 2 keer ontoereikend is, wordt uw domiciliëring stopgezet en kunt u enkel nog via overschrijving betalen
 
 

Hoe vermijden?

  • Kies voor domiciliëring. Dan verloopt uw maandelijkse betaling automatisch via uw bank en bereikt ze ons altijd op tijd.
 
 

Wat als u niet betaalt?

Als we binnen de 5 werkdagen na de brief geen betaling ontvangen, zal uw dienstverlening geschorst worden.

NA DE EERSTE HERINNERING

NA DE LAATSTE VERWITTIGING

  • mobiel:
    • U kan niet meer mobiel bellen (behalve naar nooddiensten) of sms’en (behalve gratis sms’jes versturen)
    • U kan alleen gebeld worden of sms’en ontvangen
  • digitale televisie:
    • wordt geblokkeerd
  • mobiel:
    • U kan niet meer bellen of gebeld worden
  • televisie:
    • Analoge en digitale televisiesignaal wordt geblokkeerd
  • vaste telefonie:
    • U kan niet meer bellen, behalve naar gratis nummers en nooddiensten.
    • U kan nog wel opgebeld worden
  • internet:
    • U kan geen e-mails meer versturen of surfen

Na de ingebrekestelling zullen uw diensten definitief stopgezet worden.

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs