Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat bij storing op vaste lijn?

{{lineValue}}
  • Geen inkomende/uitgaande gesprekken, verbroken gesprekken, eenrichtingsgesprekken, echo, geen kiestoon? Kijk dan na of u tijdig hebt betaald. 
  • Krijgt u geen inkomende oproepen? Controleer dan ook of oproepdoorschakeling uitstaat. 

Nog niet opgelost?

Vaak zijn niet goed aangesloten stekkers of verbindingssnoeren de oorzaak van het probleem. Kijk na...

  • zitten de stekkers in het stopcontact? 
  • zijn de modem en stopcontact OK? 
  • zijn de verbindingssnoeren OK? 
  • zijn alle toestellen ingehaakt? 
  • staat uw toestel in toonmodus? 
  • zijn het toestel en batterij OK?
  • hebt u kabel-tv? Is uw tv-ontvangst verstoord? 
  • Storing op alle telefoontoestellen? Een ander toestel kan de oorzaak zijn. Schakel alles uit en sluit uw telefoon rechtstreeks aan op de modem. Test eventueel met een ander toestel. 
 
 

Antwoordde u...

Ja op alle vragen? 

Er is een grote kans dat het kabelnet verstoord is. Contacteer onze klantendienst op 0800 68 000 of stuur ons een bericht via WhatsApp

 

Hou alvast deze gegevens bij de hand.

  • Hoe vaak hebt u het probleem opgemerkt?
  • Op welke tijdstippen?
  • Naar welke nummers belde u toen? Vermeld van 3 recente oproepen het nummer en tijdstip.

Nee op 1 (of meer) van de vragen?

De kans is groot dat (uw gedeelte van) de telefooninstallatie verstoord is. 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs