Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat bij storing op vaste lijn?

{{lineValue}}
  • Problemen met je vaste lijn? Kijk na of je tijdig hebt betaald. Een te late betaling kan zorgen voor een blokkering van je diensten.
  • Krijg je geen inkomende oproepen? Controleer of oproepdoorschakeling uitstaat. 

Overloop de checklist

Vaak zijn niet goed aangesloten stekkers of verbindingssnoeren de oorzaak van het probleem. Kijk na...

  • Controleer je stekkers, stopcontacten en verlengkabels. Zo ben je zeker dat zowel je telefoon als je modem correct stroom krijgen.
  • Heb je meerdere telefoontoestellen in huis? Kijk dan na of ze allemaal goed zijn ingehaakt.
  • Verbind je telefoontoestel rechtstreeks met de modem. Eventuele andere toestellen zet je uit. Een ander toestel kan voor storing zorgen op je lijn.
  • Lukt het met een ander telefoontoestel wel? Dan ligt het probleem aan je toestel.
 
 

Niet opgelost?

Er is een grote kans dat het kabelnet verstoord is. Contacteer onze klantendienst op 0800 68 000 of stuur ons een bericht via WhatsApp

 

Hou alvast deze gegevens bij de hand.

  • Hoe vaak heb je het probleem opgemerkt?
  • Op welke tijdstippen?
  • Naar welke nummers belde je toen? Vermeld van 3 recente oproepen het nummer en tijdstip.

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs