Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Wat als ik betaalde met verkeerde mededeling?

Gebruikte u een andere mededeling dan die op uw factuur? Bel naar onze klantendienst, met volgende gegevens bij de hand.

Onze medewerker kan op basis van de mededeling uw betaling opzoeken en inboeken op uw account.

Goed om te weten

Het kan dat we uw betaling al konden inboeken op uw account. De verwerking van een betaling duurt maximaal 5 werkdagen. Daarna kunt u nakijken of uw betaling al verwerkt is.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs