Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat als ik betaalde met verkeerde mededeling?

Gebruikte je een andere mededeling dan die op je factuur? Bel naar onze klantendienst, met volgende gegevens bij de hand.

Onze medewerker kan op basis van de mededeling je betaling opzoeken en inboeken op je account.

Goed om te weten

Het kan dat we je betaling al konden inboeken op je account. De verwerking van een betaling duurt maximaal 5 werkdagen. Daarna kan je nakijken of je betaling al verwerkt is.

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs