Bekijken en betalen

Raadpleeg én betaal makkelijk je aanrekening. Regel je domiciliëring en ontdek Doccle.

Veelgestelde vragen

Mijn Telenet

Beheer je facturen

Mijn Telenet

Bekijk je saldo en facturen

Mijn Telenet

My Bill
Wat is Telenet Incentive Plan?
Met het Telenet Incentive Plan (TIP) kan je werkgever een deel van je persoonlijke Telenet-diensten betalen. Dat gebeurt via een korting op je factuur.
Wat is een geldig betalingsbewijs?
Werden je diensten geblokkeerd na een laattijdige betaling? Soms kan het enkele dagen duren vooraleer het geld op onze rekening staat.
Hoe kan ik een duplicaat van mijn factuur ontvangen?
Op Mijn Telenet vind je een overzicht van je facturen (met detailbijlage) terug van minstens de laatste 14 maanden. Je kan ze van daaruit bekijken, downloaden en printen.
Handige weetjes over je domiciliëring
Heb je je aanvraag voor een nieuwe domiciliëring gedaan of je bestaande domiciliëring aangepast?
Hoe via Mijn Telenet betalen?
Ben je een businessklant? Dan kan je alleen via Mijn Telenet betalen als je koos voor een digitale factuur en je dus je factuur via e-mail krijgt. Of als je al één of meer herinneringsbrieven kreeg.
Domiciliëring aanvragen, aanpassen of stoppen
Vraag je domiciliëring online aan via Mijn Telenet, de Telenet-app of via Doccle.

Zelf beheren 

Zoek je iets anders?

Ben je een particuliere klant?

Onze community kan helpen!