Telenet.be

Webmail

Contact

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Veelgestelde vragen over mobiel bellen via 4G of wifi

Hoe kan ik zien of ik over 4G/wifi aan het bellen ben?

U ziet dat aan de symbooltjes op het scherm van uw toestel. Meer info

Wanneer komt mijn toesteltype erbij?

Alle toestellen die (binnenkort) kunnen bellen via 4G/wifi, vindt u terug op Klantenservice. Werd bellen via 4G en wifi beschikbaar voor uw toestel? Dan ontvangt u een sms'je.

“Telenet info: jij kan vanaf nu vlotter bellen dan ooit. Het is belangrijk dat je hiervoor over de meest recente software-update beschikt. Ontdek er meer over op telenet.be/belervaring”

Opgelet: Bellen via 4G/wifi wordt stapsgewijs uitgerold. We weten niet wanneer welke toestellen geactiveerd worden. Het kan dus even duren voor u met uw toestel kan bellen via 4G/wifi.

 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs