Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Je KLIK-factuur

Stapte je onlangs over naar (een andere) KLIK? Dan ziet je factuur er een beetje anders uit. Je betaalt voor je nieuwe abonnementen zodra je ervan geniet. Bovendien betaal je je abonnement altijd op voorhand.

Je eerste KLIK-factuur bestaat uit 3 delen

1. Rechtzetting oud abonnement

Het deel van je oude abonnementen dat je al betaalde voor je overstap, krijg je terug.

Hoe ziet dat eruit?

 
 
 
2. Rechtzetting nieuw abonnement

Je betaalt eenmalig voor diezelfde periode je nieuwe KLIK-abonnement.

Hoe ziet dat eruit?

 
 
 
3. De nieuwe factuur

Je factuur voor KLIK voor de komende maand.  

Hoe ziet dat eruit?

 
 
 

Meer weten?

Extra verbruik

Welk verbruik is niet inbegrepen in je KLIK?

  • Internationaal bellen & roaming: gesprekken vanuit België naar het buitenland of roaming (sms, bellen of surfen) buiten de EU-zone worden aangerekend bovenop je KLIK-abonnement. 
  • Speciale nummers: verbruik zoals een bus-of parkeerticket vind je onder Diensten van derden. 
{{lineValue}}

Bel je vaak naar het buitenland en heb je KLIK? Dan is de optie International Calling misschien wel iets voor jou!

Persoonlijk verbruik

Wil je het verbruik van jezelf of je werknemers in detail bekijken? Dat vind je terug op de verbruiksbijlage van je digitale factuur. Je kan je facturen ook online bekijken via dit blauwe kaartje.

 
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs