Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Is mijn betaling aangekomen?

{{lineValue}}

Betaal je elke factuur apart met het juiste bedrag en gestructureerde mededeling? Bedankt! Zo kunnen we je betaling correct ontvangen en verwerken.

 
 

Hoe nakijken?

Je openstaand saldo of facturen nakijken? Dat doe je rap in de gratis Telenet-app, waar en wanneer jij wil! Liever op Mijn Telenet? Dat kan in het overzicht van je factuur. Zie je daar een groen vinkje? Dan hebben we je betaling ontvangen. 

 
 

Betaald, maar toch een betalingsherinnering gekregen?

  • We rekenen een herinnerings- of nalatigheidskost aan wanneer we een betaling te laat ontvangen. Controleer dus zeker de vervaldag op je factuur. 
  • Afhankelijk van je bank kan het tot 5 werkdagen duren vooraleer je betaling op onze rekening staat en door ons verwerkt is.
{{lineValue}}

Betaalde je online via Mijn Telenet? Dan kan het tot 12 uur duren voor je een groen vinkje naast je factuur ziet. Als je diensten geblokkeerd zijn, worden ze wel binnen het uur vrijgegeven.

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs