Hoe via Mijn Telenet betalen?
Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Hoe via Mijn Telenet betalen?

Eerst even dit

  • Bent u een particuliere klant? Dan vindt u hier uw informatie
  • Als Business klant kan u alleen via Mijn Telenet betalen als u koos voor een digitale factuur, en u dus uw factuur via e-mail krijgt. Of als u al één of meer herinneringsbrieven kreeg.
  • Zijn uw diensten geblokkeerd? Dan kan u ze na betaling via Mijn Telenet binnen het uur weer gebruiken.
 
 

Zo betaalt u online

Stap Meld u aan en ga naar het overzicht van uw facturen 

Stap 2 Klik op de knop "Betaal nu online"

Let op: u betaalt meteen het volledige openstaande bedrag. U kan het bedrag niet aanpassen.

Stap 3 Kies uw betaalmethode

  •  
  • Met de kaart? 
  • Kies hoe u wil betalen: met Bancontact/Mister Cash, MasterCard of Visa.
  • Geef dan uw kaartgegevens in, zoals ze op uw bankkaart staan.
  • Bevestig uw betaling. Let op: de betaling is alleen gelukt als u de bevestiging 'Betaling geslaagd' ziet. 
  •  
  • Via QR-code?
  • Klik op de knop met het Bancontact-logo. U ziet nu een QR-code.
  • Open de Bancontact-app op uw mobiele toestel en scan de QR-code. Volg dan de stappen in uw app. Hebt u vragen? Dan contacteert u het best uw bank.
 
 

Goed om te weten

  • Als u online betaalt, gebeurt de betaling meteen. Het is ook 100% veilig.
  • In het overzicht van uw facturen ziet u de betaling pas na 24 uur. 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs