Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Hoe via Mijn Telenet betalen?

{{lineValue}}
  • Ben je een particuliere klant? Dan vind je hier je informatie
  • Ben je een businessklant? Dan kan je alleen via Mijn Telenet betalen als je koos voor een digitale factuur en je dus je factuur via e-mail krijgt. Of als je al één of meer herinneringsbrieven kreeg. Lees meer over het instellen je digitale factuur.
  • Zijn je diensten geblokkeerd? Dan kan je ze na betaling via Mijn Telenet binnen het uur weer gebruiken.

Zo betaal je online

1. Ga naar het overzicht van je facturen via dit blauwe kaartje. 

2. Klik op de knop "Betaal nu online"

Let op: je betaalt meteen het volledige openstaande bedrag. Je kan het bedrag niet aanpassen.

3. Kies je betaalmethode

  Via QR-code?

  • Klik op de knop met het Bancontact-logo. Je ziet nu een QR-code.
  • Open de Bancontact-app op je mobiele toestel en scan de QR-code. 
  • Volg dan de stappen in je app. 
  • Heb je vragen? Dan contacteer je best je bank.

  Met de kaart? 

  • Kies hoe je wil betalen: met Bancontact/Mister Cash, MasterCard of Visa.
  • Geef dan je kaartgegevens in, zoals ze op je bankkaart staan.
  • Bevestig je betaling. Let op: de betaling is alleen gelukt als je de bevestiging 'Betaling geslaagd' ziet. 
 
 

Goed om te weten

  • Als je online betaalt, gebeurt de betaling meteen. Het is ook 100% veilig.
  • Als je via een overschrijving betaalt, kan het tot 5 werkdagen duren voor we je betaling hebben verwerkt. 
  • In het overzicht van je facturen zie je de betaling pas na 24 uur. 
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs