Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Hoe je mobiel verbruik zelf onder controle houden?

{{lineValue}}

Wat is een verbruiksherinnering?

Je stelt een herinnering in voor als je een bepaald verbruik hebt bereikt. Wanneer je aan dat verbruik zit, krijg je een gratis sms.

Je krijgt van ons standaard een gratis verbruiksherinnering via sms…

  • als 90% van het inbegrepen verbruik van je abonnement op is.
  • als het inbegrepen verbruik van je abonnement op is (aparte herinneringen voor belminuten, sms'en en data).
  • bij € 50 extra verbruik.

Je kan daarnaast nog  andere herinneringen kiezen:

  • als het inbegrepen verbruik van je abonnement bijna op is (75% bereikt).
  • bij extra verbruik van € 5, 10, 15, 25, 30, 75 en 100.
 
 

Verbruiksherinnering aanpassen?

Aanpassen kan op 2 plaatsen:

 

 
 
{{lineValue}}
  • Je krijgt de sms’en van het nummer 8644, ongeveer 10 minuten nadat je het bedrag bereikt.
  • Soms krijg je de herinnering iets later, bv. omdat een datasessie nog niet afgerond is.
  • Je kan ook via e-mail of op een 2de mobiel nummer herinneringen krijgen. Zo kan je bv. op de hoogte blijven van het verbruik van je werknemers.
  • Sinds 15 juni 2017 betaal je geen roamingkosten meer in de EU-zoneMeer weten?

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs