nl

Hou je mobiel verbruik onder controle

Wat als jouw mobiele pot (bijna) op is? Check dan je verbruik snel en makkelijk via de MyTelenet-app. Je ziet in één oogopslag hoeveel jij en je werknemers op doen, waar en wanneer je wil. Heb je liever de touwtjes strakker in handen? Stel dan een verbruiksherinnering of -limiet in en hou je verbruik onder controle.

Nakijken

Hoeveel sms'jes, belminuten en mobiele data heb je nog over deze maand? Ontdek het snel en makkelijk online of in de MyTelenet-app.

MyTelenet

Bekijk je mobiel verbruik online via MyTelenet.

MyTelenet-app

Bekijk je verbruik via de MyTelenet-app en meld je aan met je login.

Sms

Vraag je verbruik op door een sms CONSULT te sturen naar 1921.

Beheren

Verbruiksmeldingen
Functies blokkeren
Verbruikslimieten
Verbruiksmeldingen
Functies blokkeren
Verbruikslimieten

Je kan voor jezelf en/of voor je werknemers gratis verbruiksmeldingen instellen om op de hoogte te blijven van je mobiele dataverbruik. Standaard krijg je een verbruiksmelding bij King of Kong Business...

  • als 90% van je inbegrepen verbruik op is.
  • als het inbegrepen verbruik van je abonnement volledig op is. Je krijgt een aparte herinnering voor belminuten, sms’en en mobiele data.
  • bij € 50 extra verbruik.

Of kies voor een melding...

  • Als 75% van je inbegrepen verbruik op is.
  • Bij extra verbruik van € 5, 10, 15, 25, 30, 75 en 100. Heb je Prijs volgens Verbruik? Dan krijg je een sms zodra je een bepaald verbruik bereikt hebt van bovenstaande bedragen. Je kan maximum vijf meldingen instellen.
Wil je een melding voor je internetverbruik?

Stel de herinneringen van jouw internetvolume zelf in via Meldingen op MyTelenet. Je ontvangt de herinnering via je e-mail. De volgende meldingen zijn handig bij een...

Abonnement met vast volume

Herinner jezelf eraan wanneer je maandelijkse volumelimiet nadert. Is je basisvolume opgebruikt?

Abonnement met onbeperkt surfen

Herinner jezelf eraan wanneer je bijna een intensieve gebruiker bent (bij buitengewoon veel surfen).

Goed om te weten
  • Verbruiksmeldingen instellen via de MyTelenet-app? Ga naar Verbruik > Kies gebruiker > Verbruik beheren.
  • Je krijg een sms van het nummer 8644 ongeveer 10 minuten nadat je het bedrag hebt bereikt (soms iets later als een datasessie nog niet is afgerond).
  • Ontvang je de melding liever via e-mail of een tweede telefoonnummer? Dat kan!

Heb jij King of Kong Business of Prijs Volgens Verbruik? Gebruik dan Oproepblokkering via MyTelenet om bepaalde functies te blokkeren. Zo vermijd je een onverwachte hoge factuur. Blokkeren kan op bijvoorbeeld...

  • Surfen via mobiele data
  • Inkomende of uitgaande oproepen (bv. bellen vanuit het buitenland)
  • Sms'en
Goed om te weten
  • Functies blokkeren via de MyTelenet-app? Ga naar Verbruik > Kies gebruiker > Verbruik beheren.
  • Alleen een beheerder kan blokkeringen in- of uitschakelen. Gebruikers zien wel welke blokkeringen de beheerder instelde.

Je kan ook verbuikslimieten instellen bij Prijs volgens Verbruik. Als je een verbruikslimiet instelt, blokkeer je je verbruik zodra je € 5, 10, 20 of 50 hebt verbruikt. Je krijgt dan automatisch ook een sms als je:

  • aan de helft van je bedrag zit.
  • bijna aan je limiet zit (90% van het bedrag).
  • je limiet bereikt.

Let wel op want...

  • met een bereikte limiet kan je geen betalende diensten meer gebruiken (bv. sms-tickets, roaming,...). Je kan wel altijd gratis bel-mij-op-berichten sturen.
  • met een verbruikslimiet kan je in een paar landen niet roamen.
Goed om te weten
  • De sms komt van het nummer 8644.
  • Soms zit je al (net) over je bedrag en wordt je verbruik dan pas geblokkeerd. Dat kan bv. doordat een datasessie nog niet was afgerond.
  • Verander je van abonnement? Stel dan opnieuw je verbruikslimiet in.
Zoek je iets anders?