Je kan de meeste problemen makkelijk zelf oplossen door je decoder even te herstarten en na te kijken of je kabels goed zitten.
CHECK 1 Herstart je decoder: haal de stekker 15 seconden uit het stopcontact en steek hem weer in. Heb je een Telenet TV-box met een aan- en uitknop aan de achterkant? Dan kan je die daarmee ook aan- en uitzetten.
CHECK 2 Zijn je kabels oké? Controleer of al je kabels goed aangesloten zijn.
Je decoder kan er ook iets anders uitzien.
Je tv is aan en toch blijft het scherm zwart.
De lampjes op de display van de decoder branden niet.
Je hebt een probleem met de TV-gids, bestellen, Terugkijk-TV, Mijn TV, zoeken,...
Je decoder blijft vanzelf herstarten, is traag of loopt vast (freeze).
Deze boodschappen verschijnen op de display van je decoder.
Een boodschap verschijnt op je tv-scherm.
Je kan niet meer digitaal tv-kijken. Er is een storing.
Je kan niet zappen met je Telenet-afstandsbediening.
Er komt geen geluid uit je tv of geluidsinstallatie.
Hoor je een tikkend geluid of zacht lawaai? Het kan de ingebouwde ventilator zijn. Kijk zeker eens na of er niets onder of op het toestel ligt.
Nog niet opgelost? Contacteer de Klantendienst of kom naar een Telenet-winkelpunt in je buurt.
Uiterlijke beschadigingen zoals brandschade, waterschade en vernieling vallen buiten de garantievoorwaarden en kunnen we ook niet herstellen.
Graag hulp of meer uitleg?