Hoe je je domeinnaam aanpast (vb.: de contactgegevens) of opzegt (als je ‘m niet meer nodig hebt), hangt af van hoe je je domeinnaam destijds bij Telenet Business besteld hebt. Er zijn 3 opties.
Je domeinnaam aanpassen kan via een online aanvraag.
Kies voor WHOIS-gegevens aanpassen en vermeld:
Contacteer ons via cloudsupport@telenetgroup.be.
Eens geregistreerd kan je de naam van je domeinnaam niet meer wijzigen (als je vb. een typefout maakte). De minimum registratieperiode is 1 jaar. Daarna kan je de domeinnaam stopzetten. Wil je toch de correcte domeinnaam gebruiken? Dan moet je dus een nieuwe registreren.
Je kan je domeinnaam kosteloos opzeggen via dit formulier. Vermeld zeker je klantennummer en je domeinnaam (de url van je website). We verwerken je opzeg binnen de 5 werkdagen.
Contacteer ons via cloudsupport@telenetgroup.be.
Wanneer je je domeinnaam opzegt, gaat die voor een bepaalde periode in quarantaine.
Tijdens die periode:
Na die periode wordt je internetadres vrijgegeven en kan iemand anders die domeinnaam registreren.
Zodra de opzeg verwerkt is:
Graag hulp of meer uitleg?
Al klant? Stel je vraag via 09 326 90 94.
Klant worden? Bel 0800 66 066.