Om tv te kijken via je Telenet TV-box heb je internet van Telenet nodig. Je Tv-box gebruikt namelijk voor de meeste functionaliteiten je internetverbinding. Je hebt interactiviteit nodig om:
Druk op >
> Info > Diagnose en kijk na of je TV-box nog verbonden is met het internet.
wifi: Je Telenet TV-box kan je ook gewoon via wifi verbinden. Een UTP-kabel is wel stabieler.
Trek de stekker van je modem, access point, switch, Powerline-adapters en Telenet TV-box dan uit het stopcontact. Haal ook je Telenet 360° Pods uit het stopcontact. En steek alle toestellen opnieuw in, in de juiste volgorde.
Stap 1
Stap 2
Stap 3
Het kan tot 2 minuten duren tot je modem opstart. Blijven de lampjes (wit, blauw of oranje - afhankelijk van je modem) op je Telenet-modem knipperen? Dan krijgt hij een software-update. Trek de stekker dan zeker niet uit!
Stop je Telenet 360° Pods terug in het stopcontact. Heb je een Access Point, (Wifi) Powerline-adapter of switch? Sluit die opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.
Steek dan je Telenet TV-box opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken.
Let op: je hebt net je boosters (wifi-pods of Powerlines) opnieuw van stroom voorzien. Het kan enkele minuten duren voor ze weer zijn opgestart.
Dan wordt het netwerk normaal automatisch hersteld. Je hoeft niets te doen.
Check of de 3 ledjes vooraan op de Powerline groen zijn. Is dat niet het geval?
Opgelet, bij een Wifi-Powerline moeten de bovenste en de 2 onderste ledjes groen oplichten.
Kijk na of de ledbar wit is.
Krijg je een van deze foutmeldingen? Dan betekent het dat je decoder niet verbonden is met internet. We helpen je stap voor stap om hem weer interactief te maken.
Gebruik de dubbele pijltjestoets om snel naar een volgende dag te gaan
Telenet 360° Pods: je verbindt een pod met een UTP-kabel aan je decoder.
Trek de stekker van je modem, access point, switch, Powerline-adapters en Telenet TV-box dan uit het stopcontact. Haal ook je Telenet 360° Pods uit het stopcontact. En steek alle toestellen opnieuw in, in de juiste volgorde.
Stap 1
Stap 2
Stap 3
Het kan tot 2 minuten duren tot je modem opstart. Blijven de lampjes (wit, blauw of oranje - afhankelijk van je modem) op je Telenet-modem knipperen? Dan krijgt hij een software-update. Trek de stekker dan zeker niet uit!
Stop je Telenet 360° Pods terug in het stopcontact. Heb je een Access Point, (Wifi) Powerline-adapter of switch? Sluit die opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.
Steek dan je Telenet TV-box opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken.
Let op: je hebt net je boosters (wifi-pods of Powerlines) opnieuw van stroom voorzien. Het kan enkele minuten duren voor ze weer zijn opgestart.
Dan wordt het netwerk normaal automatisch hersteld. Je hoeft niets te doen.
Check of de 3 ledjes vooraan op de Powerline groen zijn. Is dat niet het geval?
Opgelet, bij een Wifi-Powerline moeten de bovenste en de 2 onderste ledjes groen oplichten.
Kijk na of de ledbar wit is.
Graag hulp of meer uitleg?