Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
 

de meest persoonlijke
helpdesk ooit

Het is ongetwijfeld een raar jaar. Eens te meer verdient jullie inzet onze toewijding. We doen er alles aan zodat jullie meer dan ooit blijven vooruitgaan. Daarom staan we voor u klaar, met de juiste hulp bij elke vraag. We helpen u graag verder via deze kanalen:

 
 

Of vind het antwoord op onze website.

Veelgestelde vragen - Klantenservice

  • Waar vind ik mijn factuur?
  • Hoe kan ik mijn oude digibox of digicorder omruilen?
  • Hoe houd ik het mobiele verbruik van mijn zaak onder controle?

De antwoorden op deze en vele andere vragen vindt u terug bij onze online klantenservice.

Beheer uw producten of diensten
via Mijn Telenet

  • Bekijk uw factuur
  • Raadpleeg uw verbruik
  • Bestel een extra pakket of activeer snel een optie 
  • ...
 
 

Uw onderneming verdient de beste hulp

Een menselijke aanpak met uiterst persoonlijke service, dat beloven we u

  • 24/7 technische ondersteuning
  • Eén telefoontje volstaat
  • Same day Repair: contacteer ons op volgende tijdstippen om gegarandeerd dezelfde dag nog een technieker te laten langskomen (en indien mogelijk zullen wij de herstelling die dag nog uitvoeren):
    • Van maandag tot vrijdag vóór 15u
    • Op zaterdag vóór 12u
  • Eén expert ontfermt zich over de situatie en volgt de vraag op van begin tot oplossing en laat pas los wanneer u zegt dat het is opgelost.
 
 

Contact en advies

icoon telefoon

Bel ons op
0800 66 066