Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Ik heb een klacht over Telenet. Waar kan ik terecht?

Hoe jij je Telenet-diensten ervaart, is voor ons het allerbelangrijkst. Ben je ontevreden over een van onze abonnementen of diensten? Laat het ons weten. Elke klacht behandelen we met de grootste zorg.

{{lineValue}}

Heb je een btw- of ondernemingsnummer? Ga dan naar de pagina van Telenet Business. Daar helpen we jou als Business-klant graag verder.

Mail ons

 

Liever per post?

Mail ons

Stuur ons je klacht via het contactformulier en dan zoeken we zo snel mogelijk naar een oplossing.

 
 

Liever per post?

Dat kan. Stuur je klacht naar ...

 

                Telenet

                T.a.v. de Klantendienst

                Liersesteenweg 4

                2800 Mechelen

 

Vermeld zeker je naam, klantennummer en een telefoonnummer waarop we je gemakkelijk kunnen bereiken. Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen (ma-vr). 

 
 

Goed om te weten

Stuurde je ons een klacht en ben je het oneens met de oplossing die Telenet je aanbood? Dan kan je een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs