Hoe jij je Telenet-diensten ervaart, is voor ons het allerbelangrijkst. Ben je ontevreden over een van onze abonnementen of diensten? Laat het ons weten. Elke klacht behandelen we met de grootste zorg.
Heb je een btw- of ondernemingsnummer? Ga dan naar de pagina van Telenet Business. Daar helpen we jou als Business-klant graag verder.
Stuur ons je klacht via het contactformulier en dan zoeken we zo snel mogelijk naar een oplossing.
Dat kan. Stuur je klacht naar ...
Telenet
T.a.v. de Klantendienst
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Vermeld zeker je naam, klantennummer en een telefoonnummer waarop we je gemakkelijk kunnen bereiken. Na ontvangst van je brief contacteren we je binnen de 2 werkdagen (ma-vr).
Stuurde je ons een klacht en ben je het oneens met de oplossing die Telenet je aanbood? Dan kan je een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.
Graag hulp of meer uitleg?