Vaste telefonie met SIP

Met SIP kan jouw bedrijf overschakelen van een traditionele telefooncentrale naar een IP-PBX

Voordelige tarieven
Schaalbare oplossing die meegroeit met jouw bedrijf
Betrouwbaar en veilig dankzij redundantie en SLA
Ook beschikbaar voor Microsoft Teams Direct Routing

Voordelige tarieven

  • Bellen naar vaste en mobiele nummers en faxen versturen tegen uiterst voordelige tarieven
  • In België en naar het buitenland
  • Gratis overdracht van uw bestaande nummers

Schaalbare oplossing die meegroeit met jouw bedrijf

  • Zonder zorgen bijkomende lijnen of diensten (zoals servicenummers) toevoegen aan jouw telefooncentrale
  • SIP Trunking te combineren met dataconnectiviteitsproducten (zoals IP-VPN en Ethernet VPN) voor voice/data-integratie

Interessante opties

  • Makkelijke upgrades naarmate jouw internetbehoeften toenemen
  • SLA-garanties inclusief online rapportering
  • 24/7 Business ondersteuning
  • Uit te breiden met routerbeheer en traffic monitoring
  • Ook beschikbaar voor Microsoft Teams Direct Routing

Betrouwbaar en veilig dankzij redundantie en SLA

  • Via het redundante hogekwaliteitsnetwerk van Telenet
  • Uitgebreid Service Level Agreement (SLA)
  • Permanente monitoring en beheer van de dienst door het Telenet Network Operations Center

Eenvoudig beheer van facturen met My Bill

  • Intuïtieve en zeer eenvoudig te gebruiken webinterface
  • Telefoonfacturen online raadplegen, analyseren en beheren

Wil jij SIP?

We brengen de overstap voor jou in orde. Daar kan je op rekenen.

Waarom kiezen zij voor SIP?

"De monitoring van de glasvezelverbinding en de SLA-overeenkomst garanderen ons onmiddelijke ondersteuning."
Frank Verjans

Trius NV

"Nu hebben we een volwaardige oplossing die de beveiliging van onze gegevens garandeert."
Franky Goethals

Partena

"In onze verkooppunten is niets dan lof te horen: de connectiviteit is snel en betrouwbaar"
Jan Marien

Desco

Alle details

  • Verschillende aansluitmogelijkheden : Coax (4 tot 16 simultane gesprekken), DSL (6 tot 16 simultane gesprekken), Glasvezel (vanaf 15 simultane gesprekken), en Internet (vanaf 15 simultane gesprekken)
 
  • Meerdere telefoonnummers per aansluiting (DDI, Direct Dial Inward)
 
  • Connectieprotocol: IP
 
  • Signalisatieprotocol: SIP
 
  • Ondersteunde codec: G711
 
  • Nummerbehoud
 
  • Speciale marketingnummers mogelijk
 
  • Gegarandeerde bandbreedte (behalve voor aansluitingen via Internet)
 
  • QoS, Quality of Service
 

De prijzen voor SIP over DSL, coax of glasvezel zijn afhankelijk van jouw wensen, jouw situatie en van de aansluitkosten op uw locatie

 

Vraag een prijsbereking op maat

Nieuwe telefooncentrale nodig?

PBX telefooncentrales en bijhorende applicaties op kantoor of in de cloud. We bieden jou oplossingen op maat.

Meer telefonie van Telenet Business

Servicenummers

0800-, 078-, 070- en 090x-nummers voor extra dienstverlening en commerciële acties
  • Herkenbaar en drempelverlagend
  • Oproepen verschillend verwerken
  • Meetbare resultaten van marketingacties

Inspiratie

Waarom Vlotter koos voor Microsoft Teams
Vlotter zocht voor zijn telefonie een moderne totaaloplossing. Het wilde af van de aparte telefooncentrales, oude systemen en gedateerde technologie.
Met Voice Cloud bereikbaar waar, wanneer en hoe je wil
Bellen blijft ook in de toekomst belangrijk voor bedrijven. Met Voice Cloud hebben we een oplossing gebouwd die bedrijven helpt hun bereikbaarheid vlot en gemakkelijk te beheren.
Vier trends en uitdagingen in telefonie voor bedrijven
Bellen blijft ook in de toekomst belangrijk voor bedrijven. Voice Cloud is een oplossing gebouwd die bedrijven helpt hun bereikbaarheid vlot en gemakkelijk te beheren.
Telecom die net zo flexibel is als eb en vloed
Supersnel vast internet is een basisbehoefte voor Toerisme Oostende. Ook mobiel wil de dienst zorgeloos kunnen bellen.
EORTC stapt over naar Microsoft-Teams
Telenet Business ondersteunt de European Organisation for Research & Treatment of Cancer (EORTC) bij zijn migratie naar Teams, de samenwerkingstool van Microsoft.