Vaste telefonie met ISDN 

Schaalbaar en op maat van jouw bedrijf

ISDN telefonie voor bedrijven

Afhankelijk van het aantal lijnen en nummers, jouw telefooncentrale en de beschikbare toegangstechnologie stellen wij je een kostenefficiënte oplossing voor. Indien je een nieuwe telefooncentrale nodig heeft, ontdek onze PBX pagina.

ISDN met aanvullende diensten

2 simultane gesprekken
  • 1 BA-aansluiting: 2 gelijktijdige gesprekken mogelijk
  • Prioriteit voor jouw telefonie op het coaxnetwerk
  • Vaste forfaits inbegrepen: 1.500 min (vast nationaal), 750 min (mobiel nationaal)
  • Alle gangbare bedrijfstelefoniediensten
  • Geschikt voor elke PBX-centrale
  • ISDN-1BA is uitsluitend verkrijgbaar in combinatie met Business Fibernet of Business Fibernet met Speedboost
4 tot 16 simultane gesprekken
  • Altijd een oplossing die bij jouw behoeften aansluit: 2 tot 8 BA's of 4 tot 16 simultane gesprekskanalen
  • Optimaal voor kleine en middelgrote bedrijven
  • Nationaal bellen zonder tellen dankzij een voordelige flat fee optie
  • Schaalbare oplossing die meegroeit met jouw bedrijf
  • Jouw telefonie verloopt via het coax- en/of dsl‑netwerk
30 of meer simultane gesprekken
  • Jouw telefooncentrale is rechtstreeks aangesloten op het glasvezelnetwerk van Telenet
  • 30 communicatiekanalen, of een veelvoud daarvan
  • Bellen tegen uiterst voordelige tarieven

Meer telefonie van Telenet Business

Servicenummers

0800-, 078-, 070- en 090x-nummers voor extra dienstverlening en commerciële acties
  • Herkenbaar en drempelverlagend
  • Oproepen verschillend verwerken
  • Meetbare resultaten van marketingacties

SIP Trunking

Toekomstgerichte IP-telefonie geschikt voor elke IP-telefooncentrale
  • Gegarandeerde spraakkwaliteit dankzij QoS
  • Aansluiting via coax of glasvezel
  • Schaalbaar aantal simultane gesprekken

Inspiratie

Hoe maak je van digitale transformatie een succes?
Bedrijven zetten technologie in voor strategische en organisatorische verandering. Hoe doe je dit succesvol? Je vindt de onmisbare elementen in deze minigids.
Telecom en IT vormen de spil in productiebedrijf Typhoon
Ontdek hoe Typhoons productieprocessen transformeren dankzij de IT- en telecomdiensten van Telenet Business en Just Connect.
UC&C brengt alle communicatietools samen
De klant van vandaag is veeleisend en wil op elk moment van de dag contact kunnen opnemen.
Vijf misvattingen over outsourcing als kmo
Hoe krijg je als kmo toegang tot het juiste IT-talent? Eén woord: outsourcing. We ontkrachten de vijf grootste misvattingen
Losgeld betalen na een cyberaanval: ja of nee?
Cybercriminaliteit is aan een stevige opmars bezig, mede doordat bedrijven steeds meer losgeld betalen bij een cyberaanval. Maar dat is zeker geen goed idee.
Wat is een Security Operations Center (SOC) en hoe werkt het?
Mark Van Tiggel, Director Security, legt uit hoe Telenet zijn eigen Security Operations Center (SOC) inzet om zowel interne systemen als klantenapplicaties te beschermen.