woman calling at desk

Contactcenters

Je klanten willen vooruit. Laat hen niet wachten

Communiceer efficiënter met flexibele technologie! Ontdek het contactcenter van de toekomst

Klanten verwachten dat jouw organisatie altijd voor hen in de startblokken staat. Heb je de juiste communicatietools om de problemen "nu" op te lossen via elk mogelijk denkbaar kanaal en toestel? Telenet Business helpt je om jouw klantbeleving verder te optimaliseren en de continuïteit van je business te garanderen. Wij maken jouw klantendienst future-proof!

 

Maak van je contactcenter hét aanspreekpunt voor alle communicatie met klanten en leveranciers:

Future-proof technologie
Flexibele communicatietools
Oplossingen op maat van elke organisatie

Technische kennis

Klanten verwachten dat jouw organisatie altijd voor hen in de startblokken staat. Onze experts zorgen voor de juiste tools zodat je contactmedewerkers flexibel kunnen inspelen op alle vragen.

Data en privacy: een evenwichtsoefening

Data is alomtegenwoordig. Weet je genoeg over jouw klanten voor een vlotte customer journey? Zonder dat die vertrouwelijke info van klanten in verkeerde handen valt. Wij bereiden jou en uw medewerkers voor op de toekomst.

Veilige infrastructuur

Organisaties vinden veiligheid belangrijker dan ooit. Je medewerkers willen zich veilig voelen, op elk moment van de dag. Waar ze ook werken. En jij wilt natuurlijk de continuïteit van je business garanderen.

Bereikbaarheid

Klanten zijn veeleisend. Ze verwachten dat je hun probleem "nu" oplost en dat jij bereikbaar bent via elk mogelijk denkbaar kanaal en toestel.

Wil jij ondersteuning voor je contactcenters?

Ben je al een klant? Bel dan 03 355 40 80.

Onze technologiepartners

We doen beroep op de beste technologiepartners en installeren een oplossing op maat afhankelijk van jouw behoeften. We werken hiervoor samen met onderstaande A-merken.

Waarom kiezen zij voor onze Contactcenters support?

"In de toekomst kan eenvoudig sms, whatsapp... geïntegreerd worden zodat de agent via 1 tool alle interacties kan beheren."
Luc Vettori

Contact Center & Procurement Europ Assistance

"Wat voor ons belangrijk was bij het aanschaffen van een nieuw systeem, is dat we stabiel van thuis uit zouden kunnen werken. Thuiswerken is iets wat nu ook dagelijks gebeurt."
Arnold Vrijdaghs

CEO AAC

"Telefonie gaat niet meer alleen over mensen, maar ook over robots die kunnen antwoorden, zowel in een chatbotomgeving als voicebot. Die evolutie volgen wij nauwgezet op en we hopen ook dat Telenet Business ons daarbij gaat helpen."
Michel Kennis

ICT Director Europ Assistance