Gebruik je FreePhone Business? Dan stellen we je graag Cisco Webex voor FreePhone Business voor. Hiermee gebruik je je FreePhone Business mobiel dankzij de Webex-app, en dat zonder extra kosten.
Met Cisco Webex blijf je je FreePhone Business mobiel gebruiken. De app is zowel beschikbaar op desktop als op mobiel. Zo beheer je je professionele oproepen eenvoudig op al je schermen. Ga naar Mijn Telenet om je account te activeren.
Belangrijk! Krijg je de melding dat je e-mailadres al in gebruik is? Dan heb je misschien al een Webex-account. Om dat e-mailadres toch te koppelen aan je FreePhone Business, moet je je Webex-account even verwijderen.
1. Koppel de gebruiker aan een vast nummer.
Om de app te kunnen gebruiken, moet je eerst de gebruiker linken aan het juiste vaste nummer in het FreePhone Business-portaal.
2. Link de gebruiker aan een e-mailadres.
Ga naar Mijn Telenet en link de gebruiker aan een e-mailadres.
3. Check je mailbox.
Koppeling gelukt? Dan ontvang je via dat e-mailadres een e-mail van Cisco Webex met een activatielink.
4. Meld je aan met de activatielink.
Gebruik de activatielink in de e-mail van Cisco Webex om je een eerste keer aan te melden.
5. Installeer de Webex-app.