nl

Gebruik FreePhone Business mobiel met de Webex-app

Gebruik je FreePhone Business? Dan stellen we je graag Cisco Webex voor FreePhone Business voor. Hiermee gebruik je je FreePhone Business mobiel dankzij de Webex-app, en dat zonder extra kosten.

Belangrijk
  • Je webportaal, instellingen en toestellen blijven dezelfde. 
  • De instelling in het FreePhone Business-portaal om aan te geven dat je de mobiele app wil gebruiken, zal voortaan geen functie meer hebben. 

Hoe Cisco Webex voor FreePhone Business activeren?

Met Cisco Webex blijf je je FreePhone Business mobiel gebruiken. De app is zowel beschikbaar op desktop als op mobiel. Zo beheer je je professionele oproepen eenvoudig op al je schermen. Ga naar MyTelenet om je account te activeren.

  • Ben je beheerder? Meld je aan met de login die je ook voor het FreePhone Business-portaal gebruikt. 
  • Gebruiker en wil je de app gebruiken? Dan moet de beheerder eerst even je e-mailadres koppelen. Via dat e-mailadres ontvang je vervolgens een e-mail van Cisco Webex met verdere instructies.
  • Nog geen persoonlijke login? Dan moet je die eerst aanmaken

Belangrijk! Krijg je de melding dat je e-mailadres al in gebruik is? Dan heb je misschien al een Webex-account. Om dat e-mailadres toch te koppelen aan je FreePhone Business, moet je je Webex-account even verwijderen

1. Koppel de gebruiker aan een vast nummer.

Om de app te kunnen gebruiken, moet je eerst de gebruiker linken aan het juiste vaste nummer in het FreePhone Business-portaal.

2. Link de gebruiker aan een e-mailadres.

Ga naar MyTelenet en link de gebruiker aan een e-mailadres.

3. Check je mailbox.

Koppeling gelukt? Dan ontvang je via dat e-mailadres een e-mail van Cisco Webex met een activatielink.

4. Meld je aan met de activatielink.

Gebruik de activatielink in de e-mail van Cisco Webex om je een eerste keer aan te melden. 

5. Installeer de Webex-app.

Download de Webex-app in de App Store/Google Play Store

Goed om te weten
  • Bel je één van je contacten? Dan krijg je de vraag hoe je het gesprek wil voeren. Klik gewoon op het nummer en kies niet voor 'Bellen via Webex'. Ontvang je deze melding liever niet? Gebruik je toetsenbord om het nummer rechtstreeks in te voeren.
  • Meer weten over de Webex-app?
  • Voorlopig is het niet mogelijk om je bedrijfsnaam aan te passen in de app.
Zoek je iets anders?