Met Phone2Go beheer je je vaste nummer op je mobiele telefoon. Handig! Want je hebt geen vast toestel meer nodig. Je belt namelijk vanuit een mobiele app. Je ontvanger zal je professionele vaste nummer zien en niet je privé gsm-nummer. Zo ben je bereikbaar op je vaste lijn waar en wanneer jij het wil.
Heb je KLIK? Dan kan je kiezen voor deze optie. Bovendien zijn er twee vaste telefoonnummers inbegrepen.
Na je bestelling ontving je een activatiemail met een link. Klik op de link en koppel vervolgens een e-mailadres aan je Phone2Go-nummer in Mijn Telenet.
Geen activatiemail ontvangen? Stuur ons een bericht via WhatsApp (0468 00 00 68)!
E-mailadres gekoppeld? Dan ontvang je via dat e-mailadres een e-mail van Cisco Webex met verdere instructies.
Neem de e-mail van Cisco Webex erbij en meld je aan met de bevestigingscode.
Ik kan me niet aanmelden.
De stappen om je aan te melden op de Webex-app vind je in dit artikel terug onder Aan de slag. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op Wachtwoord vergeten. Je ontvangt een e-mail van Cisco Webex met een cijfercode om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Belangrijk! Krijg je de melding dat je e-mailadres al in gebruik is? Dan heb je misschien al een Webex-account. Om dat e-mailadres toch te koppelen aan je Phone2Go, zal je je Webex-account eerst even moeten verwijderen.
Loopt het ergens mis? Stuur ons een bericht via WhatsApp (0468 00 00 68). We helpen je graag verder.
Ik kan niet naar het buitenland of naar een betalend nummer bellen.
Momenteel is het niet mogelijk om naar buitenlandse of betalende nummers te bellen. Met Phone2Go bel je onbeperkt binnen België en naar Belgische nummers.
Je kan de app ook in het buitenland gebruiken, maar dan kan je alleen bellen naar Belgische vaste nummers.
Ik vind mijn contacten niet terug.
Om je mobiele contacten te gebruiken in de Phone2Go-app, moet je de app even toestemming geven via de instellingen van je toestel.