Alles over Phone2Go en Voice Pro 2 Go
Met Phone2Go en Voice Pro 2 Go beheer je je vaste nummer op je mobiele telefoon. Handig! Je belt namelijk vanuit een mobiele app of desktop app.
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Met Phone2Go en Voice Pro 2 Go bel je via een mobiele app of desktop app. Je ontvanger zal je professionele vaste nummer zien en niet je privé gsm-nummer. Zo ben je bereikbaar op je vaste lijn waar en wanneer jij het wil. Je kan tot 10 nummers toevoegen aan je Voice Pro 2 Go. Heb je Phone2Go? Dan zijn er 2 vaste nummers inbegrepen.
- Met een klassieke vaste lijn kan je bellen en gebeld worden op je vaste toestel. Je hebt dan 1 vast nummer. Hoeveel je belt en aan welk tarief hangt af van je gekozen telefonieproduct (KLIK vaste telefonie, Voice Pro Classic).
- Phone2Go en Voice Pro 2 Go zijn telefonieoplossingen voor kleine bedrijven. Je maakt geen gebruik van een vast toestel, maar beheert alles in een mobiele of desktop-app. Er zijn maximaal 2 vaste nummers inbegrepen bij een Phone2Go-optie. Momenteel kan je met deze optie alleen maar bellen naar Belgische vaste en mobiele nummers. Met Voice Pro 2 Go kan je tot 10 vaste nummers gebruiken en kan je naar buitenlandse en betalende nummers bellen.
- Freephone Business is een telefonieoplossing voor bedrijven tot 20 medewerkers. Al de vaste nummers beheer je eenvoudig via een portaal. Op die manier beschik je als het ware over je eigen telefooncentrale voor je bedrijf. In tegenstelling tot Phone2Go beschik je met Freephone Business wel over een vast toestel. Je hebt de keuze uit drie verschillende toestellen.
Om gebruik te kunnen maken van je Voice Pro 2 Go, moet je nog even deze 4 stappen volgen.
1. Activeer je nummers na ontvangst van je activatiemail
2. Koppel een e-mailadres aan je vast nummer.
3. E-mail gekregen van Cisco Webex?
4. Installeer de app en meld je aan.
Zodra je je activatiemail hebt ontvangen, kan je je nummers activeren of overdragen via deze pagina. Houd er rekening mee dat een nummeroverdracht minstens 2u duurt.
Opgelet! Dat kan oplopen tot 10 werkdagen, aangezien je huidige operator je nummer moet vrijgeven.
Hoor je geen beltoon meer op je huidige vaste lijn? Dan is je nummer overgedragen en werkt je vaste toestel niet meer. Doorloop dus snel deze stappen en meld je aan in de Webex-app.
Nummer geactiveerd? Ga naar Beheer je Voice Pro-product in MyTelenet om je account te vervolledigen. Koppel vervolgens een e-mailadres aan je Voice Pro 2 Go-nummer.
E-mailadres gekoppeld? Dan ontvang je via dat e-mailadres een e-mail van Cisco Webex met verdere instructies. Dat kan enkele minuten duren. Heb je geen mail ontvangen? Kijk ook zeker je spamfolder na.
(Vanaf iOS 14.8)
(Vanaf 8.0)
Neem de e-mail van Cisco Webex erbij en meld je aan met de bevestigingscode.
Goed om te weten
- Je moet elk nummer aan een ander e-mailadres koppelen.
- Doorloop eerst de stappen in MyTelenet voordat je de Webex-app installeert.
- App geïnstalleerd? Dan krijg je in de app een intro over de verschillende functies. Belangrijk! Functies zoals videobellen en chatten zijn momenteel niet beschikbaar.
Ik kan me niet aanmelden.
De stappen om je aan te melden op de Webex-app vind je in dit artikel terug onder Aan de slag. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op Wachtwoord vergeten. Je ontvangt een e-mail van Cisco Webex met een cijfercode om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Belangrijk! Krijg je de melding dat je e-mailadres al in gebruik is? Dan heb je misschien al een Webex-account. Om dat e-mailadres toch te koppelen aan je Phone2Go of Voice Pro 2 Go, zal je je Webex-account eerst even moeten verwijderen.
Loopt het ergens mis? Contacteer ons, we helpen je graag verder.
Ik kan niet naar het buitenland of naar een betalend nummer bellen.
Momenteel is het niet mogelijk om naar buitenlandse of betalende nummers te bellen. Met Phone2Go bel je onbeperkt binnen België en naar Belgische nummers. Je kan de app ook in het buitenland gebruiken, maar dan kan je alleen bellen naar Belgische vaste nummers.
Met Voice Pro 2 Go is dat wel mogelijk.
Ik vind mijn contacten niet terug.
Om je mobiele contacten te gebruiken in de Webex-app, moet je de app even toestemming geven via de instellingen van je toestel.