nl

Kijken met Streamz

Kijk je favoriete films en series op je Telenet TV-box, de Telenet TV-app of –website.

Streamz bestellen
Hoe kijken?
Abonnement aanpassen of opzeggen
Streamz bestellen
Hoe kijken?
Abonnement aanpassen of opzeggen
Je bent Telenet TV-klant

MyTelenet

De snelste manier. Ga naar MyTelenet, bestel Streamz en ongeveer 15 minuten later kan je al  kijken.

TV-box

  • Via Apps ga je naar TV Shop.
  • Kies Streamz of Streamz+.
  • Klik op Nu abonneren en geef tenslotte je pincode in.

Digibox/Digicorder

  • Open de TV-shop en ga naar Extra pakketten. 
  • Kies Streamz of Streamz+. 
  • Klik op Nu abonneren en geef je pincode in.

Opgelet: Je hebt een interactieve decoder nodig (type AD2200, AD2100, AD220, AD210).

Contacteer ons

Bestel je abonnement telefonisch op het nummer 0800 68 000 (Ma-vr: 8u – 17u30/Za: 9u – 17u30) of in een Telenet-winkel in je buurt.

Geen Telenet TV-klant?

 Bestel dan de via Streamz website om te kijken via de streamz-app.

Heb je Streamz(+) besteld via de Streamz-website? Dan kan je Streamz(+) niet activeren op je decoder of in je tv-app. Om te kijken via je tv of tv-app zeg je eerst je abonnement op bij streamz.be en bestel je daarna Streamz(+)  via Telenet.

Streamz in huis gehaald en klaar om te bingen? Dan vind je alle films en series terug via Streaming. 

Decoder

Druk op  op de huisjestoets op je afstandsbediening

  • Heb je een Telenet TV-box? Kies Streaming bovenaan in de navigatie. 
  • Heb je een Digibox of Digicorder? Ga naar TV-theek

Telenet TV-app

  • Klik op het huisje.
  • Je ontdekt alles van Streamz(+) bij de categorieën Series, Films en Kids

Streamz-app

Je kijkt, net zoals bij Netflix, via een persoonlijk profiel naar je favoriete films en series kijken. Je downloadt er ook gemakkelijk films en series voor onderweg.

Ontdek de app!

Wil je meteen aan de slag met de Streamz-app? Op de Streamz-website vind je alles over de systeemvereisten, hoe je kan downloaden en hoe je de app gebruikt.

Bestelde je Streamz via Telenet? Dan kan je je abonnement makkelijk aanpassen of stopzetten:

  • Online via MyTelenet of de MyTelenet-app
  • Via het gratis telefoonnummer 0800 68 000

Goed om te weten: Je hebt een minimale contractduur van 1 maand*. Zeg je in die eerste maand op? Dan wordt je abonnement meteen stopgezet en betaal je een opzegvergoeding van 10 euro. Je abonnementskost wordt pro rata berekend. Zeg je in de tweede maand op dan zetten we je abonnement stop en wordt het vooraf betaalde bedrag pro rata verrekend bij je volgende factuur.

*Tenzij je koos voor een 6 of 12 maanden contract.

Zoek je iets anders?