Heb je al een abonnement bij Telenet, maar stap je graag over naar King, Kong of KLIK? Dan activeren we je nieuwe abonnement nog dezelfde werkdag. Zelf hoef je daar niets voor te doen.
Bestel je je abonnement of nieuwe simkaart online/telefonisch? Dan krijg je je simkaart via de post. Zodra je ze hebt, kan je ze zelf activeren. Dat kan via de link in de e-mail die je kreeg, via telenet.be/activeermobiel of via Mijn Telenet.
1. Je kan bellen, sms'en en surfen met je oude simkaart tot het netwerk wegvalt.
2. Geen netwerk meer? Haal je oude simkaart uit je toestel en steek je nieuwe simkaart erin.
3. Geef de nieuwe pincode in die je bij je simkaart kreeg. Vanaf nu kan je met je nieuwe simkaart bellen, sms'en en surfen.
Goed om te weten: Je kan de pincode van je simkaart ook makkelijk zelf aanpassen.
Zodra je simkaart is geactiveerd, kan je hier je login aanmaken. Daarmee krijg je toegang tot Mijn Telenet en de Telenet-app. Ontdek meer over de mogelijkheden in de handleiding. Hulp nodig? We staan 24/7 voor je klaar. Bel met jouw mobiel in België naar 1942. Bel vanuit het buitenland naar +32 486 19 19 42.