Raadpleeg je internetverbruik. Kan je onbeperkt surfen en hoe bestel je extra volume?
Veelgestelde vragen
Mijn Telenet
Bekijk je internetverbruik
Mijn Telenet
Blijf op de hoogte van je internetverbruik
Hoe beheer ik mijn extra internetvolume ?
Het extra volume loopt altijd tot het einde van de periode waarvoor je je internetabonnement betaalt. Die periode vind je terug op je factuur.
Wat als mijn inbegrepen internetvolume op is?
Je hebt een internetabonnement (bv. Basic internet, Business Fibernet S of KLIK Buro S) waarmee je een bepaald aantal gigabytes (GB) kan gebruiken? En je hebt dat volume opgebruikt voor het einde van je facturatieperiode?
Hoe meten we je internetverbruik?
De Telemeter toont je internetverbruik. Data die je ontvangt en verstuurt als je surft, mailt, streamt, uploadt, ...telt mee als internetverbruik.
Vragen over je verbruik?
Op deze pagina vind je alle nuttige info over het verbruik van je Telenet-diensten: mobiele & vaste telefonie, internet en digitale tv.
Wanneer surf ik met verlaagde snelheid?
Met een internetabonnement onbeperkt surfen kan je onbeperkt veel versturen en ontvangen via het Telenet-netwerk.
Wat is Telenet-netwerkbeheer?
We vinden het heel belangrijk dat al onze klanten supersnel, betrouwbaar en veilig internet hebben. Daarom beheren we actief het Telenet-netwerk volgens 3 pijlers.
Hoe stel ik herinneringen in voor mijn internetverbruik?
Bij internetherinneringen stelt u zelf in hoe u op de hoogte wordt gebracht van uw verbruikte internetvolume.
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn