nl

Werkt een Telenet-dienst of -toestel niet?

Maak dan een afspraak. Een technicus komt dan binnen de 24 uur bij jou thuis langs om het op te lossen. Niet zo dringend? Dan zoeken we samen een gepast moment.

Ligt de oorzaak bij ons?

Dan is de herstelling altijd gratis, als je Business Fibernet (S) of KLIK (buro) hebt.

Ligt de oorzaak bij jou?

Enkele voorbeelden:

  • De stekker bleek niet in het stopcontact te zitten.
  • Er is iets mis is met de binnenhuisbekabeling.
  • Je bent niet aanwezig op het moment van de afspraak.
  • Het probleem is ondertussen opgelost en je hebt de afspraak niet geannuleerd.
Je betaalt:
  • Een basiskost (inclusief verplaatsing en 15 minuten werk): € 70,25 (exclusief btw)
  • Eventuele extra werktijd (per gestart half uur): € 20,66 (exclusief btw)
Op basis van de analyse ter plaatse zijn extra materiaalkosten mogelijk. Onze technicus vertelt je ter plaatse of er een herstellingskost zal worden aangerekend. Deze vind je dan terug op je volgende factuur.
Goed om te weten
  • Aanvragen van 9 tot 15 uur kunnen dezelfde dag verwerkt worden. 
  • Geef altijd je gsm-nummer of e-mailadres door wanneer je een afspraak maakt. Je ontvangt dan een bericht wanneer onze technicus onderweg is. 
  • Tijdens de afspraak moet er altijd een meerderjarige aanwezig zijn.
  • Vermelde prijzen zijn exclusief btw en onder voorhoud van wijzigingen, materiële fouten en typfouten.

Zoek je iets anders?