Storingen

Werkt je internetverbinding niet meer of heb je slechte wifi? We lossen het samen op.

Veelgestelde vragen

Probleem met wifi in je zaak?
Doe de wifi-checks.
Is er een storing bij Telenet?
Check hier de oorzaak van je probleem.
E-mails versturen of ontvangen lukt niet met Telenet Webmail
Met Telenet Webmail kunt u uw e-mail op het internet lezen en versturen zonder een e-mailprogramma.
Powerlines werken niet
Werken je Powerlines niet zoals het hoort? Dat kan verschillende oorzaken hebben. Zo moeten je Powerlines compatibel zijn om verbinding met elkaar te maken. Zorg er ook voor dat je je Powerlines juist installeerde.
Waarom komt mijn e-mail in de spambox van de ontvanger?
Wanneer u een e-mail verstuurt naar een ander e-mailadres dan wordt deze in bijna alle gevallen eerst gefilterd. Het kan in sommige gevallen voorkomen dat uw e-mail, onterecht, als spam gemarkeerd wordt.
Eigen mailserver geplaatst, maar problemen om te e-mailen
Als u zelf een mailserver hebt geplaatst, is het mogelijk dat uitgaande e-mails worden tegengehouden door bepaalde anti-spam instellingen of omdat de server op een ‘blacklist’ is terecht gekomen.
Geen uitgaande e-mails omdat je mailbox gehackt werd?
Het kan zijn dat er spam wordt verstuurd vanuit jouw mailbox zonder dat je dat weet. Als we dat merken, blokkeren we je mailbox tijdelijk zodat je geen e-mails meer kan versturen.

Zoek je iets anders?

Ben je een particuliere klant?

Onze community kan helpen!