nl

Wat is Telenet Incentive Plan?

Met het Telenet Incentive Plan (TIP), betaalt je werkgever een deel van je persoonlijke Telenet-diensten terug. 

Voor welke abonnementen?

Je werkgever kan je een TIP-korting geven voor deze Telenet-diensten:

  • Je KLIK-abonnement
  • Internet en vaste telefonie
  • Verbruik van je vaste telefonie
  • Eenmalige bijdragen voor vaste diensten (vb. installatiekost)

Let op! Er is geen korting op Telenet TV, mobiele telefonie of betalende nummers via je gsm (vb. De Lijn, parkeren via sms, belspelletjes, ...).

Hoe TIP-korting aanvragen?

1.

Bestellen

Bestel je Telenet-abonnement als je dat nog niet hebt. Heb je al een abonnement waarvoor je TIP kan aanvragen? Dan ga je meteen naar stap 2.

2. Werkgever

Laat je werkgever weten dat je van de TIP-korting wil genieten voor je nieuwe of bestaande abonnement.

3. Registreer

Je werkgever registreert de korting. Je ontvangt een e-mail met een link waarmee je je TIP-korting online aanvraagt.

Je factuur na de aanvraag

Na de online aanvraag wordt je TIP-korting automatisch verrekend op je eerstvolgende factuur. Let op! Deed je de aanvraag net nadat er een nieuwe factuur werd opgemaakt en verstuurd? Dan zie je die korting pas op je volgende factuur.

Soms betaal je zelf ook een deel van je factuur. Dat kan omdat:

  • Je werkgever bepaalt wat de TIP-korting bedraagt. Soms is dat lager dan de prijs van je abonnement.
  • Je de maximale korting van € 57,58 (excl. btw) hebt bereikt voor je KLIK.
Goed om te weten

Een bijdrage die niet opgebruikt is, kan je niet overdragen naar een volgende facturatieperiode of overzetten van de ene naar de andere dienst (vb. van internet naar vaste telefonie).

Zoek je iets anders?