nl

MyTelenet-app in detail

Alles van Telenet altijd op zak? Dat kan met de MyTelenet-app. Van je factuur, over je verbruik tot je wifi-netwerk en nog veel meer. Je checkt het rap in de app. Nog geen MyTelenet-app? Download ‘m nu en regel altijd en overal jouw Telenet.

Check & Smile

Check of je verbinding top is, je abonnement nog bij je past en of je veilig surft met al je toestellen. Ontdek er alles over!

Meldingen

Helemaal bovenaan vind je je meldingen. Daar sturen we je belangrijke of interessante info. Vergeet je meldingen niet aan te zetten op je toestel*. Zo hoef je niks te missen!

Verbruik

Je ziet in één oogopslag hoe het gesteld is met jouw verbruik én dat van je gezin. En alle details van je vaste en mobiele verbruik open je in een klik.

Wifi-netwerk

Alle details van je wifi-netwerk binnen handbereik. Wist je dat je bezoekers makkelijk toegang geeft tot je wifi via Delen? En met de Diagnose verbeter je zo je netwerk.

Aanrekeningen

Ook je openstaand saldo, accountnummer of de status van je domiciliëring zie je op je thuisscherm. Via details kom je meteen bij al je aanrekeningen en betaalhistoriek. 

iOS

  1. Ga naar Instellingen.
  2. Zoek naar de MyTelenet-app (snelste via de zoekbalk).
  3. Klik op Meldingen.
  4. Activeer Sta meldingen toe.

Android

  1. Ga naar Instellingen.
  2. Klik op Meldingen.
  3. Zoek tussen alle apps de MyTelenet-app.
  4. Activeer meldingen met de schakelaar.

De app-navigatie in detail

Mijn producten
Betaling
Hulp
Profiel
Mijn producten
Betaling
Hulp
Profiel

Een overzicht van je mobiele en vaste verbruik of de status van je wifi-netwerk? Dat vind je onder Mijn Producten.

Al je producten per categorie in een handig lijstje. Klik door voor details, wijzigingen of extra opties.

Zo vind je bijvoorbeeld per mobiel nummer de details van je abonnement, je simgegevens (met pin- en pukcode!) of vraag je makkelijk een nieuwe (e-)simkaart aan.

Je diensten beheren of bijvoorbeeld extra entertainment bestellen? Mijn producten is de place to be.

Je openstaand saldo nakijken of meteen betalen? Dat doe je zo. Je checkt in een klik je facturen, tot wel 14 maanden terug.

Gebruik je Telenet Pay? Dan klik je makkelijk door naar het overzicht van je aankopen. Als beheerder check je die van je hele gezin.

Ook automatisch betalen regel je zo. Heb je al een domiciliëring, dan kan je die beheren via de 3 puntjes naast je openstaand saldo bovenaan.

Hulp nodig met je wifi-netwerk? Diagnose to the rescue! Scan op problemen én los ze meteen op.

Op zoek naar een antwoord op veelgestelde vragen? Hulp bij je verhuis of overname? Ook dat kan in de app.

Wil je Telenet contacteren? Dan hebben we alle mogelijke kanalen voor je opgelijst. Handig!

Onder profiel pas je makkelijk je contactgegevens aan. Je ziet ook de rol van je login.

Ook alle info over je producten per categorie hebben we hier opgelijst. Klik door voor meer details, wijzigingen of extra opties.

Je diensten beheren of bijvoorbeeld extra entertainment bestellen? Mijn producten is de place to be.

Goed om te weten

De MyTelenet-app is persoonlijk afgestemd. Jouw diensten bepalen wat je wel of niet ziet. Hou er dus rekening mee dat de app in de voorbeelden kan verschillen met jouw app.