Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Wat bij dubbele e-mails?

Alle e-mails dubbel?

Je hebt waarschijnlijk 2 e-mailadressen gekoppeld aan je Telenet-mailbox. Je krijgt de e-mails op beide e-mailadressen. 

Hoe oplossen?

Om dubbele e-mails te vermijden, kan je ervoor zorgen dat slechts een van deze accounts op nieuwe berichten wordt gecontroleerd. Dan kan je nog altijd het e-mailadres kiezen vanwaar je berichten verstuurt.
 

Toch maar 1 e-mailadres? Los het probleem op door IMAP te gebruiken.

 
 

Sommige e-mails dubbel?

Dan werden ze waarschijnlijk (per ongeluk) meerdere keren verstuurd. Blijft dit duren? Breng dan de verzender op de hoogte.

 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs