Merk je overdag onderbrekingen van je vaste diensten (internet, vaste telefonie en tv)? Het is mogelijk dat we werken in je buurt. We brengen je normaal op voorhand op de hoogte, maar je kan het hier ook nakijken.
Geen werken in je buurt? Doorloop dan volgende stappen:
Trek je kabels uit aan beide uiteinden en sluit ze opnieuw aan. Werkt 1 bepaald toestel niet? Vervang dan de kabels die in dit toestel toekomen en test opnieuw.
Trek de stekker van je modem, Access Point, switch, Powerlines en decoder uit het stopcontact. Steek ze in deze volgorde opnieuw in.
Stap 1
Het kan tot 2 minuten duren tot je modem opstart. Blijft er vooraan een lichtje knipperen? Dan krijgt hij een software-update. Trek de stekker dan zeker niet uit!
Stap 2
Heb je een Access Point, (Wifi) Powerline of switch? Sluit die opnieuw aan nadat de modem volledig is opgestart.
Stap 3
Steek dan je decoder opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer digitaal tv-kijken.
Als je nog steeds problemen ondervindt, sturen we graag iemand bij jou langs. Bel ons op 015 66 66 66 of stuur ons een bericht via WhatsApp.
Een afspraak is mogelijk van maandag tot zaterdag tussen…
Oorzaak bij Telenet?
Dan is de herstelling gratis. Je betaalt wel meerkosten als je een avond – of zaterdagafspraak hebt.
Oorzaak bij jou?
Dan is de herstelling betalend. Enkele voorbeelden:
Je afspraak gaat niet door?
Dan rekenen we een kost aan van €85, als...
Basiskost herstelling |
€ 85 |
Extra werkuren herstelling (per 30 minuten) |
€ 25 |
Meerkosten herstelling 's avonds |
€ 15 |
Meerkosten herstelling op zaterdag |
€ 5 |
Dringende herstelling |
€ 130 |