Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Mijn decoder is gestolen. Wat nu?

Wat doe jij?

  • Laat een proces-verbaal opmaken: wanneer de politie langskomt om de diefstal vast te stellen, laat je het gestolen toestel in het proces-verbaal opnemen.
  • Stuur ons een kopie: bezorg een kopie van het proces-verbaal aan de Telenet-klantendienst. Vermeld hierbij zeker je klantennummer, zo kunnen we je dossier sneller afhandelen.

 

 
 

Wat doet Telenet?

Onze medewerkers van de klantendienst zorgen ervoor dat er geen misbruik mogelijk is van je abonnement.

 
 

Terug van je diensten genieten

  • Kom langs in een van onze winkelpunten. Onze medewerkers kunnen je een nieuwe decoder meegeven.
  • Huur je het gestolen toestel? Dan rekenen we een vergoeding voor de restwaarde aan. De kosten verschillen afhankelijk van het type en de leeftijd van het toestel. Onze medewerkers in het Telenet Center of in de Telenet Shop kunnen je meteen vertellen hoeveel die kosten bedragen.
 
 
{{lineValue}}
  • Er start een nieuwe overeenkomst.
  • Je entertainmentpakketten blijven bestaan en worden automatisch overgezet naar je nieuwe toestel.

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel je vraag op 015 66 66 66.

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Selecteer het onderwerp van je vraag
en stel ze via het contactformulier.

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een winkelpunt.

Kom langs