Innovatie staat niet stil en nieuwe technologieën volgen elkaar steeds sneller op. Denk maar aan je computer, smartphone, softwareprogramma’s,… en dus ook je tv of decoder. Als wij door technologische evolutie een aanpassing zouden doen, waardoor een bepaalde categorie decoders niet meer zou werken, kan je terugvallen op dit servicebeleid.
Omdat de technologie zo razendsnel evolueert, blijven we onze klanten aanraden hun decoder te huren. Zo kan je makkelijk het nieuwste model van decoder in je zaak halen en meegenieten van technologische verbeteringen of ontwikkelingen.
Wij engageren ons om de basisdiensten van Telenet TV te garanderen tot 5 jaar na aankoop (bij Telenet) van je Digibox, Digicorder, TV met een kaartje, in deze tekst ‘decoder’ genoemd. Dit geldt enkel voor de producten KLIK, KLIK Buro (S) en Business TV Pro.
De basisdiensten van Telenet TV zijn:
Ons servicebeleid is niet gelijk aan de wettelijke garantie
De wettelijke garantie op je decoder biedt je 2 jaar bescherming wanneer je decoder stuk gaat binnen de garantievoorwaarden (of 1 jaar voor een Recycled Digibox/Digicorder). Bij een technisch defect (bv. je decoder start niet meer op, opnemen is niet meer mogelijk door een probleem met de harde schijf) heb je dus gedurende 2 jaar recht op een gratis herstelling of vervanging.
Met ons servicebeleid garanderen wij de basisdiensten van Telenet TV, wanneer wij een aanpassing zouden doen waardoor een bepaalde categorie decoders niet meer zou werken.
Zolang je decoder niet ouder is dan 5 jaar, kan je gratis een decoder van hetzelfde type gebruiken voor de resterende periode van de 5 jaar na aankoop bij Telenet. Zo blijf je 5 jaar verzekerd van de basisdiensten van Telenet TV. Wanneer deze gratis periode voorbij is, val je terug op het dan geldende huurtarief of kan je je decoder terugbrengen.
Onderstaande voorbeelden gelden zowel voor Digibox als Digicorder.
Het servicebeleid...
Graag hulp of meer uitleg?