Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Inhoud op deze pagina door coronamaatregelen
Door de coronamaatregelen hebben we voor een aantal zaken onze werking moeten aanpassen (bv. in winkelpunten, bij installaties, …). Hierdoor kan het zijn dat de inhoud op deze pagina niet helemaal up-to-date is. Bekijk alle laatste info over onze werking tijdens de coronamaatregelen
 

 
 

Mobiel: van bestellen tot bellen

Al mobiel abonnement bij Telenet?

  1. Je krijgt een bevestiging van je bestelling
  2. Zodra je nieuwe abonnement start, verwittigen we je via sms. Je betaalt vanaf dan de prijs van je nieuwe abonnement
 
 

Lees meer

Nog geen mobiel abonnement bij Telenet?

  1. Je krijgt een bevestiging van je bestelling
  2. Je krijgt je nieuwe simkaart
  3. Je moet je mobiel abonnement activeren
 
 

Goed om te weten

  • Je blijft bellen met je huidige abonnement tot je nummer bij Telenet actief is.
  • Je betaalt geen activeringskost voor King-, Kong- of KLIK. Voor Prijs volgens verbruik betaal je eenmalig € 5.
 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs