Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Hoe gaat Telenet om met mijn kijkgedrag?

Uw kijkgedrag

We verwerken uw kijkgedrag op een geautomatiseerde manier om...

  • u de beste service aan te bieden en u te informeren over uw gebruiksmogelijkheden.
  • onze producten en diensten te blijven verbeteren.
  • u te informeren over (nieuwe) producten en diensten van ons en andere bedrijven binnen de Telenet groep.
  • om u gepersonaliseerde tv-reclame aan te bieden.

Hoe uitschrijven?

Wil u niet dat we uw individuele kijkgedrag verwerken en u daarover communiceren?

Pas dan uw privacy-instellingen aan in Mijn Telenet

Of oefent u recht op bezwaar uit via Mijn Telenet

 
 
{{lineValue}}
  • Als u u uitschrijft, is dat voor het kijkgedrag van al uw decoders en Telenet-apps.
  • Hebt u als privacy-niveau 'Algemeen' gekozen? Dan krijgt u wel nog bepaalde aanbevelingen (tenzij u de aanbevelingen hebt u uitgezet op uw decoder).
  • Tenzij u het anders hebt ingeteld op uw decoder, zal uw tv-kijkgedrag worden gebruikt om u programma's aan te bevelen die jou wellicht kunnen interesseren. Uw tv-reclame wordt aangepast aan uw voorkeuren en interesses. U krijgt dus enkel de standaard tv-reclame.
 
 

Tv-aanbevelingen

We verwerken uw kijkgedrag en beoordelingen op televisieprogramma’s per Digibox of Digicorder. Op basis daarvan kunnen we u persoonlijke kijktips voorstellen.

Hoe uitschrijven?

Als u geen suggesties wil, kan u dat op iedere Digibox of Digicorder apart beheren.

 
 
{{lineValue}}

Hebt u privacy-niveau 'Algemeen' gekozen? Dan wordt u individueel kijkgedrag niet

verwerkt voor commerciële doeleinden. Hou er rekening mee dat uw uitschrijving

pas volledig is als u op uw decoder aan de aanbevelingen ook hebt uitgezet. Doet u

dat niet, dan wordt uw individuele kijkgedrag wel nog verwerkt voor 

aanbevelingen. 

 

We gaan u geen extra producten voorstellen. Wel kunnen we uw programma's aanbevelen die in uw pakket zitten. Hebt u bijvoorbeeld Play? Dan krijgt u enkel Play-aanbevelingen. Tenzij het om een aanbeveling gaat voor onze hele Play-klantenbestand, zonder rekening te houden met individueel kijkgedrag.

 
 

Tip

Lees het volledige privacybeleid op telenet.be/privacy.

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs