nl

Hoe gaat Telenet om met mijn kijkgedrag?

Je kijkgedrag

We verwerken je kijkgedrag op een geautomatiseerde manier om...

  • je de beste service aan te bieden en je te informeren over je gebruiksmogelijkheden.
  • onze producten en diensten te blijven verbeteren.
  • je te informeren over (nieuwe) producten en diensten van ons en andere bedrijven binnen de Telenet groep.
  • je gepersonaliseerde tv-reclame aan te bieden.

Hoe uitschrijven?

Wil je niet dat we je individuele kijkgedrag verwerken en je daarover communiceren?

 

Goed om te weten
  • Als je je uitschrijft, is dat voor het kijkgedrag van al je decoders en MyTelenet-apps.
  • Heb je als privacy-niveau 'Algemeen' gekozen? Dan krijg je wel nog bepaalde aanbevelingen (tenzij je de aanbevelingen hebt uitgezet op je decoder).
  • Tenzij je het anders hebt ingesteld op je decoder, zal je tv-kijkgedrag worden gebruikt om je programma's aan te bevelen die je wellicht kunnen interesseren. Je tv-reclame wordt aangepast aan je voorkeuren en interesses. Je krijgt dus enkel de standaard tv-reclame.

Tv-aanbevelingen

We verwerken je kijkgedrag en beoordelingen op televisieprogramma's per Digibox of Didicorder. Op basis daarvan kunnen we je persoonlijke kijktips voorstellen.

Hoe uitschrijven?

Als je geen suggesties wil, kan je dat op iedere decoder apart beheren. 

Goed om te weten

Heb je privacy-niveau 'Algemeen' gekozen? Dan wordt je individueel kijkgedrag niet verwerkt voor commerciële doeleinden. Houd er rekening mee dat je uitschrijving pas volledig is als je op je decoder de aanbevelingen ook hebt uitgezet. Als je dat niet doet, dan wordt je individuele kijkgedrag nog wel verwerkt voor aanbevelingen. 

 

We gaan je geen extra producten voorstellen. Wel kunnen we je programma's aanbevelen die in je pakket zitten. Heb je bijvoorbeeld Play? Dan krijg je enkel Play-aanbevelingen. Tenzij het om een aanbeveling gaat voor ons hele Play-klantenbestand, zonder rekening te houden met individueel kijkgedrag.

Zoek je iets anders?