Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Geen uitgaande e-mails omdat uw mailbox gehackt werd?

Het kan zijn dat er spam wordt verstuurd vanuit uw mailbox zonder dat u dat weet. Als we dat merken, blokkeren we uw mailbox tijdelijk zodat u geen e-mails meer kan versturen. U ontvangt hierover een e-mail van Telenet met de vraag om uw wachtwoord aan te passen.

Ga naar Telenet Webmail en verstuur een e-mail via  Webmail. U krijgt onderstaande foutboodschap als uw uitgaande e-mails geblokkeerd zijn door Telenet omwille van vermoedelijke of effectieve veiligheidsproblemen in uw mailaccount.

Hoe oplossen?

U kan het snel en makkelijk oplossen door het wachtwoord van uw mailbox aan te passen. Zodra dat gebeurd is, kan u opnieuw e-mails versturen. Er worden dan ook geen spammails meer verstuurd vanuit uw e-mailadres.

Hoe uw wachtwoord aanpassen?

Ga in uw Webmail naar Instellingen > Klik op Algemeen. Onder Accountinstellingen via Mijn Telenet klikt u op Wijzig je wachtwoord.

 
 

Goed om te weten

Gebruikt u dezelfde combinatie van login en wachtwoord op andere websites of voor andere diensten? Dan past u ook daarvoor het best uw wachtwoord aan.

 
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs