Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Probleem met mobiel bereik?

Er kunnen verschillende oorzaken zijn…

Check de instellingen van uw toestel

Kijk na of...

  • Zorg ervoor dat de netwerkselectie op automatisch staat. Dat kijkt u na bij de instellingen.
  • Kijk ook even na of de vliegtuigstand uitstaat.
 
Tip: hulp nodig? Neem een kijkje in de handleiding van uw toestel, via onze Mobile Configurator.
 
 

Binnen? Ga eens buiten staan

Buiten heeft u vaak een betere ontvangst. Dikke muren of materialen zoals beton of metaal houden straling namelijk tegen, en zorgen zo soms voor verminderd bereik.

 
 

Bereik van een zendmast

Wanneer u mobiel belt en u u verplaatst, schakelt u over van de ene naar de andere zendmast. Gaat die overschakeling niet goed, of zijn er al te veel gebruikers op die andere zendmast ? Dan wordt uw oproep verbroken.

We doen ons best dat zoveel mogelijk te voorkomen! We moderniseren ons netwerk en vergroten het bereik van de bestaande zendmasten. Daarnaast investeren we volop in nieuwe zendmasten.

 
 

Kan u niet surfen via 3G of 4G(+)?

  • Vaak lost uw toestel herstarten het probleem op.
  • Tip: kijk ook eens na of uw mobiele data wel aanstaat.
 
 

Goed om te weten

Is er iets mis met uw Telenet-toestel? Dan kan u terecht in een van onze winkelpunten of op de website van de fabrikant.

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs