Telenet.be
 
 
 

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 
Geen bereik met mobiel toestel?

Er kunnen verschillende oorzaken zijn…

Netwerk

  • U bent op een plaats waar weinig of geen bereik is (garage, kelder, stilte- en natuurgebieden, …).
  • Of een plaats waar het netwerk tijdelijk overbelast is (file, festival, …).

Wat doen? Verplaats u om opnieuw netwerkbereik te hebben.

 
 

Instelling

Uw voorkeursnetwerk moet op Telenet/Mobistar staan.

 
 

Toestel

  • Kijk na of uw toestel niet in flight modus staat.  In de handleiding van uw toestel vindt u hoe u deze uitzet.
  • Check of er iets mis is met uw toestel. Als u uw toestel via Telenet kocht, kunt u terecht in een van onze winkelpunten. Ook op de website van de fabrikant vind u vaak informatie. 
 
 

Relevant voor jou

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor jou.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 015 33 22 66

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs