Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Facturatie van je MyCloud-diensten

{{lineValue}}

Heb je een domeinnaam, een SSL-certificaat of een Webhosting- of Microsoft 365-abonnement via Telenet Business dat je beheert via MyCloud? Dan vind je op deze pagina nuttige informatie in verband met je factuur en betaling.

Je MyCloud-diensten worden apart gefactureerd, ze staan dus niet mee op de factuur van je Telenet Business internetproduct bijvoorbeeld.

  • Betaal jij je MyCloud-abonnement altijd vooraf? Dan ontvang je een factuur nadat wij je betaling hebben ontvangen. Die factuur ontvang je trouwens standaard via e-mail. In het MyCloud controlepaneel vind je een overzicht van al je facturen.
  • Ontvang je je factuur liever voordat je je betaling uitvoert? Contacteer ons dan via cloudadmin@telenetgroup.be en vermeld zeker je btw-nummer.

Goed om te weten

Factuur liever per post?

Stuur ons een e-mail via cloudadmin@telenetgroup.be en we sturen je je factuur voortaan via de post.

Kopie van een factuur nodig?

Duplicaat van een factuur nodig voor je boekhouding? Dat vind je in het MyCloud controlepaneel.

  • Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Ga naar Documenten.
  • Klik in het overzicht op Details. Hier kan je je factuur in pdf-formaat downloaden.

 

Je kan ook een e-mail sturen naar cloudadmin@telenetgroup.be.

Op welk rekeningnummer moet je storten?

Hieronder vind je de bankgegevens voor onze Hosting & Cloud-diensten:

  • IBAN: BE59 0016 9280 7826
  • BIC: GEBABEBB

Rekeningoverzicht van je account opvragen?

Stuur ons een e-mail via cloudadmin@telenetgroup.be met als onderwerp ‘rekeningoverzicht’ en we sturen je je het overzicht van je account door.

 

Je facturatiegegevens aanpassen? Dat doe je zo!

Je facturatiegegevens pas je makkelijk zelf aan via het MyCloud controlepaneel.

  • Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Klik in het startscherm op de tab Facturatiegegevens en pas je gegevens aan.

 

Goed om te weten: Er wordt nu automatisch een mailtje gestuurd naar onze administratieve dienst. Een collega past je gegevens aan. Zodra dit in orde is, ontvang jij een bevestiging per e-mail.

Hoe zeg ik mijn diensten op?

Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs