Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Een vraag over je factuur?

Is je factuur niet helemaal duidelijk? Weet je niet hoeveel je exact moet betalen, of is het bedrag hoger dan verwacht? Hier vind je wat meer informatie.

Hoeveel betalen?

Het bedrag dat je moet betalen, vind je terug op de eerste pagina van je factuur. Dat is telkens het openstaande saldo op het moment dat je factuur wordt opgemaakt. 

 

Heb je net ervoor of erna nog een betaling gedaan en weet je niet exact wat je openstaande saldo is?

Meld je aan en check het makkelijk online.

Te veel betaald?

Heb je per ongeluk te veel betaald, of je factuur 2 keer betaald? Geen probleem, het te veel betaalde bedrag trekken we af van je eerstvolgende factuur.

Je eerste factuur?

Pas Telenet-klant geworden? Dan is het mogelijk dat je je eerste factuur betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is heel normaal, je betaalt immers vanaf de dag dat je van je diensten geniet. Je ziet dan op je eerste factuur...

  • de periode van je installatie tot de dag dat je factuur wordt opgemaakt
  • + de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand.
 
Vanaf je volgende factuur word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend. 
 

Onlangs je abonnement aangepast?

Abonnement aangepast?

Heb je onlangs je abonnement aangepast (bv. je stapte over van KLIK Buro naar KLIK,...)? Dan zie je op je eerstvolgende factuur dat je

  • je vorige abonnement betaalt tot de dag van overstap.
  • je nieuwe abonnement betaalt vanaf de dag van overstap.
 
Vanaf je volgende factuur word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
 

Dienst / optie toegevoegd?

Heb je onlangs een dienst toegevoegd (bv. je koos voor Telenet TV) of een optie geactiveerd (bv. International Calling bij je KLIK)? Dan zie je op je eerstvolgende factuur...

  • de periode van je activering tot de dag van je factuur
  • + abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand
 
Vanaf je volgende factuur word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend.
 

Eenmalige kosten?

Je factuur is mogelijk hoger dan verwacht door een eenmalige kost. Bijvoorbeeld een installatiekost, of een toestel zoals een Powerline-adapter,... Op je volgende facturen komen deze kosten natuurlijk niet meer voor.  Werd er volgens jou een eenmalige kost onterecht aangerekend? Neem dan contact op met onze klantendienst.

  • Facturatieperiode aangepast? Het kan zijn dat al je Telenet-diensten eenzelfde facturatieperiode kregen waardoor je abonnementen allemaal op de dag van je factuur starten. Door die aanpassing kan het bedrag van je factuur voor één keer hoger zijn. 

Lees er alles over.

Hoog verbruik?

Misschien heb je meer verbruikt dan verwacht, door bv. diensten van derden?

Korting nog actief?

Mogelijk is je korting niet meer actief. Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd.
Lees meer over onze kortingen:  Telenet Incentive Plan
 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs