Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

BELANGRIJK: op 5 juni 2023 worden een aantal Telenet-tarieven aangepast.

Lees alle informatie op Klantenservice.

 
 
 
 

Een vraag over je factuur?

Je factuur checken? Dat doe je rap in de gratis Telenet-app! En je betaalt je openstaand saldo in één klik. Liever nakijken op Mijn Telenet. Ook dat kan.

Factuur hoger dan verwacht?

Is het bedrag van je factuur hoger dan verwacht? Klik op de grijze blokjes hieronder voor een overzicht van de meestvoorkomende redenen.

Je eerste factuur?

 

Abonnement aangepast?

 

Extra verbruik of eenmalige kosten?

 

Korting nog actief?

Je allereerste Telenet Business-factuur?

Pas Telenet Business-klant geworden? Dan is het mogelijk dat je je eerste factuur betaalt voor een periode die langer is dan een maand. Dat is heel normaal, je betaalt immers vanaf de dag dat je van je diensten geniet. Je ziet dan op je eerste factuur...

  • de periode van je installatie tot de dag dat je factuur wordt opgemaakt. 
  • + de abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand.

 

Vanaf je volgende factuur word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend. 
Eerste KLIK-factuur?

Ben je overgestapt naar KLIK? Lees de info over je eerste KLIK-factuur.

Onlangs je abonnement aangepast?

Heb je onlangs je abonnement aangepast (bv. je stapte over van KLIK Buro naar KLIK,...)? Dan zie je op je eerstvolgende factuur dat je...

  • je vorige abonnement betaalt tot de dag van overstap.
  • je nieuwe abonnement betaalt vanaf de dag van overstap.
Dienst/optie toegevoegd?

Heb je onlangs een dienst toegevoegd (bv. je koos voor Telenet TV) of een optie geactiveerd (bv. International Calling bij je KLIK)? Dan zie je op je eerstvolgende factuur...

  • de periode van je activering tot de dag van je factuur
  • + abonnementskosten voor een volledige maand op voorhand
{{lineValue}}
  • Vanaf je volgende factuur word je voor je nieuwe abonnement telkens een maand op voorhand aangerekend. 
  • Hier lees je hoe je eerste KLIK-factuur eruitziet. 
  • Je kan je diensten en opties makkelijk online beheren.
 
 
Extra verbruik

Misschien heb je meer verbruikt dan verwacht, door bv. diensten van derden?

Eenmalige kosten

Je factuur is mogelijk hoger dan verwacht door een eenmalige kost. Bijvoorbeeld een installatiekost. Op je volgende facturen komen die kosten natuurlijk niet meer voor.

 

Werd er volgens jou een eenmalige kost onterecht aangerekend? Lees dan hier wat je moet doen.

{{lineValue}}

Het kan zijn dat al je Telenet-diensten eenzelfde facturatieperiode kregen waardoor je abonnementen allemaal op de dag van je factuur starten. Door die aanpassing kan het bedrag van je factuur voor één keer hoger zijn. Lees er alles over.

 
 
Is je korting nog actief?
Mogelijk is je korting niet meer actief. Sommige kortingen zijn tijdelijk en vallen dus weg na bepaalde tijd.
Lees meer over het  Telenet Incentive Plan.

Vragen over je betaling?

Hoeveel betalen?

Het bedrag dat je moet betalen, vind je terug op de eerste pagina van je factuur.

 

Betaal je elke factuur apart met het juiste bedrag en gestructureerde mededeling? Bedankt! Zo kunnen we je betaling correct ontvangen en verwerken.

 

Tip! Je betaalt je factuur makkelijk online via Mijn Telenet of via de Telenet-app.

Te veel betaald?

Heb je per ongeluk te veel betaald, of je factuur 2 keer betaald? Geen probleem, dan betaal je de volgende keer minder. Dit wordt automatisch verrekend op je volgende factuur (of facturen). Je hoeft hier zelf dus niets voor de doen.

 

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs