Telenet.be

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

CI+ module verplaatsen of aan iemand anders geven?

Wil je je CI+ module...

Verplaatsen (bv. naar je vakantiewoning)?

 

Doorgeven of verkopen?

Je kan je CI+ module tijdelijk verplaatsen als er op de plaats een actieve kabelaansluiting is.

  • Als je je CI+ module verplaatst, moet je de eerste keer wel opnieuw de installatiestappen volgen. 
  • Het CI+ slot van je tv-toestel is gevoelig voor slijtage. Als je de Telenet-smartcard te vaak in- en uit de CI+ module schuift, kan het slot beschadigd raken.

Contacteer de Telenet Business-klantendienst op 0800 68 000 of stuur een bericht via WhatsApp. We deactiveren de CI+ module op jouw naam. Daarna moet de nieuwe eigenaar ons contacteren en activeren we de CI+ module op zijn of haar naam, als tweedehands CI+ module.

 

Heeft de nieuwe eigenaar nog geen actieve digitale Telenet-diensten (Telenet TV, internet of vaste telefonie)? Dan betaalt hij eenmalig voor de activering. Opgelet: dit is niet hetzelfde als een overname.

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

Bel ons

Bel ons

Stel uw vraag op 0800 68 000

Bel ons
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs