Telenet.be

Webmail

Overzicht winkelmandje

{{monthlyTitle}}

{{oneTimeTitle}}

Bestelling afwerken

 
 
 

Bij wie kan ik terecht met vragen over diensten van derden op mijn factuur?

U kunt met al uw vragen over diensten van derden terecht bij de aanbieders van de dienst. Ook voor uw factuur! Opgelet: In het buitenland kan u niet naar diensten van derden bellen. Alleen Cardstop kan u vanuit het buitenland bellen.

 

Klachten kunt u steeds doorgeven aan de Ethische Commissie voor de Telecommunicatie via mail naar klachten@telethicom.be

Heeft de aanbieder een nummer van Telenet?

Dan kunt u eenvoudig de contactgegevens opzoeken.

  • Geef bij 'Verkort nummer' het nummer in dat u raadpleegde (zonder leestekens en spaties).
  • Geef bij ‘van’ en ‘tot’ de datum op van uw facturatieperiode.

Kunt u de contactgegevens niet opzoeken via deze tool? Dan hebben we geen contactgegevens van deze aanbieder.

 
 
Verkort nummer:
Datum eerste bericht:
Datum laatste bericht:
Er werden geen resultaten gevonden.
De datum van het eerste bericht kan niet vallen na het laatste bericht.

{{service.name}}

Startdatum van de dienst:
{{service.startDate}}
Einddatum van de dienst:
{{service.endDate}}
Tarief sms versturen:
€ {{service.retailPriceSendSms}} / sms
Tarief mms versturen:
€ {{service.retailPriceSendMms}} / mms
Tarief sms ontvangen:
€ {{service.retailPriceReceiveSms}} / sms
Tarief mms ontvangen:
€ {{service.retailPriceReceiveMms}} / mms
Tarief per minuut:
€ {{service.retailDurationPrice}} / min
Prijs
€ {{service.retailSetupPrice}}

Relevant voor u

Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.
Momenteel zijn er geen persoonlijke aanbevelingen voor u.

Contacteer ons!

Graag hulp of meer uitleg?

WhatsApp

WhatsApp

Stel je vraag via WhatsApp.

WhatsApp
 
Mail ons

Mail ons

Stel uw vraag via ons contactformulier

Mail ons
 
Kom langs

Kom langs

Bezoek een business partner

Kom langs