Onze eigen mensen samenbrengen en aanmoedigen om elkaar te inspireren. Nieuwe kennis, ideeën en inzichten delen. Dat is het idee achter YellowCon, Telenets eigen tech-evenement voor zijn werknemers. Na de reacties van vorig jaar was de organisatie van deze tweede editie een no-brainer. Dit jaar hebben we het groter aangepakt. Het aantal deelnemers is meer dan verdrievoudigd, maar de vibe en sfeer zijn hetzelfde gebleven, zegt Filip Nuyts, Digital Tribe Lead.
De nieuwste innovaties, de beste medewerkers
We wilden een inspirerend evenement creëren voor onze medewerkers in de digitale sector. Dé bijeenkomst voor wie op de hoogte wil blijven van productmanagement, AI, moderne software, ontwikkelingspraktijken, etc. Een bijeenkomst om te netwerken met andere collega's, buiten je eigen tribe, en om je horizon te verbreden.
Dit evenement is door ons en voor ons gemaakt, en ondanks de aanwezigheid van externe sprekers voel je dat.
Het hele evenement ademt de vibe van Telenet. Alles wordt georganiseerd door onze eigen mensen. En iedereen heeft dezelfde wil om te leren en deelt hetzelfde enthousiasme. Iets waar organisator Daniël Zerkowitz meer dan blij mee is.
Connecties maken en groeien
Deze tweede editie verwelkomde ook sprekers van andere bedrijven, zoals Nike en KBC. Om onze horizon te verbreden, maar vooral omdat zij, net als wij, niet begonnen zijn als digital natives, maar nu indrukwekkende resultaten boeken op het gebied van digitale oplossingen en ervaringen. We zijn dus drie uitstekende voorbeelden van oudere bedrijven die echt aansluiting hebben gevonden bij alles wat digitaal is en het in ons DNA hebben opgenomen.
Een Digital Tribe in continue ontwikkeling
In onze Digital Tribe creëren we de digitale contactpunten voor onze klanten. Dus op YellowCon zitten de meeste mensen die je ontmoet in dezelfde branche. We zijn een gekke bende. Diverse en positief ingestelde mensen. We willen de dingen graag anders doen dan in het verleden. Buiten de gebaande paden denken. Zo krijgen onze nieuwe ideeën vorm. Dat is wat organisator Caroline Verkest drijft.
De hele Telenet-organisatie is als een bijenkorf, niet alleen de Digital Tribe. Natuurlijk houden we van geniale programmeurs, maar we willen meer zien. De bereidheid om te durven, te leren en dingen te delen met je team. Authenticiteit in je menselijke interacties. Weten dat iedereen een impact heeft op het team en dat iedereen op een bepaalde manier een leider is. Dit soort mensen verwelkomen we met open armen.